פרקר וולבק (Parker Walbeck), מנהל בית הספר האינטרנטי לצילום Full Time Filmmaker, פרסם סרטון בו הוא מספר שבמסגרת הפקה עבור השקת יונדאי אלנטרה,

שלושה אנשי צוות קיבלו משימה לצלם שני סרטונים: הראשון מיועד להיות וידאו כייפי לאתרי קהילה בעוד שהשני הוא קליפ קולנועי. כל אחד מאנשי הצוות קיבל מצלמה אחת- Dragon של RED (מחיר 30,000 דולר), EOS R5 של קנון (מחיר 4,000 דולר) או מצלמת איפון 12 מקס פלוס של אפל (מחיר 1,400 דולר).

בסוף בצילום הם ערכו את הסרטונים ושלחו לפרקר לניתוח, שניתח את התוצאות לפי התוכן.