הצלם Parker Walbeck משווה בווידאו בין הטלפון איפון 7 פלוס למצלמת RED Weapon (מחיר 50,0000 דולר). מה ש-Parker מנסה להעביר הוא שלא משנה התקציב כל עוד המשתמש מוכשר כקולונען או כמנהל צילומים, אלו ההבדלים החשובים.

השוואה בין איפון 7 למצלמת RED Weaponלצורכי הבדיקה הוא השתמש במייצב Movi M5 לחיבור של איפון 7 פלוס על גבי מצלמת RED Weapon. הצילומים בוצעו במקום מרוחק עם צוות קטן במשך שלוש שעות. מצלמת Red Weapon צילמה באיכות 6k בעוד שאיפון צילם באיכות 4k עם היישום Filmic Pro. תיקוני צבע מועטים בוצעו בעזרת פנל הצבע Lumetri הקיים בתוכנת פרמייר פרו לשתי המצלמות.

בסיכומו של דבר, בצילומים רחבים כשהמיקוד קבוע כל הזמן האיפון מבצע עבודה די הגונה כאשר ההבדל באיכות אינו משמעותי (לפחות למי שצופה בחומרים ביו-טיוב), במיוחד אם לוקחים בחשבון את ההבדל המשמעותי במחיר. אין כל ספק שמצלמת RED Weapon היא מצלמה טובה יותר, אבל במקרים מסוימים ניתן בהחלט לשלב בין המצלמות וזה לא יפריע לצופה. ברור שכל מנהל צילומים יראה את ההבדלים, אבל מדהים לראות לאן הגיעה הטכנולוגיה של טלפונים חכמים.

כמובן, כאשר צריך מצלמה מקצועית עם הארגונומיה והיכולות הנכונות ליצירת תכנים אין ספק באיזו מצלמה נבחר, אבל זה לא משנה את העובדה שלמשתמשי איפון 7 פלוס יש כלי מדהים בכיס, שיכול לעזור להם לספר סיפור גם אם זו המצלמה היחידה שיש להם באותו רגע.