Salvatore Totino, מנהל הצילומים של הסרט Everest, משוחח עם The Hollywood Reporter על הצילומים שכללו אתרי צילום קשים וניסיון לשחזר את אתרי הצילום באולפן.


"אלו היו צילומים קשים מאוד, מאתגרים מבחינה פיזית, עם מזג האוויר שאין לך שליטה עליו. צריך כל הזמן להסתגל", הוא מספר על הצילומים בהר. ועם המעבר לצילומי אולפו היו קשיים אחרים. "זה היה מאתגר מאוד כי היינו צריכים ליצור את השמש, שבאוורסט היא חדה כל כך", אומר Totino שהפעיל את תאורת SoftSun. התאורה הייתה באורך של שלושה מטרים, קוטר של מטר ו-100,000W, והיו צריכים להזיז אותה בעזרת מנופים כי היא הייתה כבדה כל כך.


הסרט צולם במצלמות אלקסה XT והוקלט בפורמט Arriraw.


למקור המאמר