הוא כותב: "נוכח הגידול בכמות חומרי הגלם, וההתקצרות בזמני עיבוד – במאים רבים מעדיפים להשתמש בשתי מצלמות לכל אורך ההפקה, במיוחד נוכח המחירים הנמוכים יחסית של מצלמות של RED או מצלמות SLR של קנון.
"אני אמנם לא חסיד גדול של שימוש במצלמות, אבל אני יודע שבמאים לא מעטים רואים באסטרטגיה הזאת חיסכון בזמן. אבל ברור שבפועל התוצאה היא הרבה יותר חומרי גלם מהרצוי ולמעשה הכיסוי של המצלמה השנייה מניב רק 25% חומר איכותי, משום שמצלמה זו לא תמיד ממוקמת במקום הנכון ולא מקבלת את התאורה הנכונה".
למרות זאת, סבור אוליבר, ניתן להגיע לתוצאות טובות עם שתי מצלמות, בעיקר בקטעים של דיאלוג או שיח בין שלושה שחקנים"
לכתבה המלאה באתר digitalfilms