לפי דוח חדש שבחן את הגל הגדול הבא בתחום הטלוויזיות, צופים אמריקאים ביתיים אוהבים לצפות בתלת מימד, אבל נמנעים להשתמש בטכנולוגיה זו בגלל הצורך להרכיב משקפיים דבר המגביל את הצופים רק לצפות בסרט.


המחקר שנערך על ידי Nielsen בשיתוף איגוד השיווק של הכבלים וטלקומוניקציה, מצא שהמחיר הגבוה וחוסר בתכנים גורמים להיסוס אצל המשתמשים בזמן הרכישה של הדור האחרון של טלוויזיות תלת מימדיות. בעוד שהמחיר צפוי לרדת וכמות התכנים צפויה לעלות, נושא המשקפיים יהווה כנראה מכשול גדול בכמות המכירות של טלוויזיות תלת מימדיות.


המכירות של טלוויזיות תלת מימדיות יעמדו במרכז העניינים ב-12 חודשים הקרובים כשחברות כגון סמסונג, סוני, פנסוניק וLG ישווקו יותר ויותר מוצרים. בנוסף תחנות שידור כגון ESPN יתחילו לשדר תכנים תלת מימדים, כמו גביע העולם בכדורגל שישודר השנה.


הסקר מבוסס על 425 נשאלים שצפו לפחות ב-30 דקות של תכנים תלת מימדים בסביבה ביתית.


89% ציינו כי המשקפיים יגבילו אותם לבצע פעולות נוספות שהם בדרך כלל עושים כאשר הם צופים בטלוויזיה.


יותר מחצי אמרו כי המשקפיים הם מטרד ו-57% ציינו שהם כנראה לא ירכשו טלוויזיה תלת מימדית בגלל הסיבה הזו.


57% מהנשאלים ציינו כי חווית התלת מימד נותנת להם את התחושה שהם חלק מהאקשן


77% ציינו כי הם מעריכים שטכנולוגיה זו מתאימה לאירועים מיוחדים כמו ספורט וסרטים ולא לצפייה יום יומית