- מועמד ל-14 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, הצלם, העריכה
- מצלמה: Panavision Panaflex Millennium XL2
- עדשות: סדרות C ו-E של Panavision ועדשה אנאמורפית יעודית 40 מ"מ
- פורמט צילום: 35 מ"מ (קודאק Vision3 500T 5219, ו-Vision3 250D 5207) 16 מ"מ (Vision3
- 500T 7219)
- יחס מסך: 2.55:1
- מועמד ל-8 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, הצלם, העריכה
- מצלמה: Alexa XT Plus של Arri
- עדשות: Hawk V-Lite, Angenieux Optimo A2S
- פורמט צילום: דיגיטלי – ProRes
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד ל-8 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, הצלם, העריכה
- מצלמות: Alexa XT Plus, Alexa XT M ו- Alexa SXT של Arri
- עדשות: Camtech Vintage Ultra Prime, Kowa Cine Prominar, Zeiss Super Speed
- פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד ל-6 אוסקרים כולל: הסרט, הצלם
- מצלמות: Alexa XT, Alexa XT M של Arri ו-Epic Dragon של RED
- עדשות: לא ידוע
- פורמט צילום: דיגיטלי
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד ל-4 אוסקרים כולל: הסרט, העריכה
- מצלמות: Alexa XT Studio של Arri
- עדשות: Hawk V-Lite, Angenieux Optimo A2S
- פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד ל-3 אוסקרים כולל: הסרט
- מצלמות: ARRIFLEX 416, Panavision Panaflex Millennium XL2
- עדשות: סדרות E, T ו-ATZ שלPanavision Ultra Speed MKII, Panavision Primo ועדשות של קנון
- פורמט צילום: 35 ו-16 מ"מ (100D, 250D, 500T של קודאק)
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד ל-6 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי
- מצלמות: Alexa XT של Arri
- עדשות: קנון K35 ו- Angenieux Optimo
- פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
- יחס מסך: 1.85:1
- מועמד ל-6 אוסקרים כולל: הסרט, הבמאי, העריכה
- מצלמות: Alexa XT Plus של Arri, Epic Dragon של RED ומצלמת פוקט של Blackmagic
- עדשות: Panavision Primo, Primo V, Leica Summilux-C, Angenieux Optimo
- פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד ל-4 אוסקרים כולל: הסרט
- מצלמות: Panavision Panaflex Millennium XL2
- עדשות: סדרות C, ATZ ו-AWZ22 שלPanavision
- פורמט צילום: 35 מ"מ (Vision3 50D 5203, Vision3 250D 5207, Vision3 200T 5213, Vision3 500T 5219 של קודאק)
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד לאוסקר על הצילום
- מצלמות: Alexa XT Studio ו-Arricam Lite של Arri
- עדשות: Zeiss Master Anamorphic, Angenieux Optimo Lenses
- פורמט צילום: דיגיטלי – ArriRAW, 35 מ"מ (Vision3 250D 5207, Vision3 200T 5213, Vision3 500T 5219 של קודאק)
- יחס מסך: 2.35:1
- מועמד לאוסקר על שחקן המשנה
- מצלמות: Panavision Panaflex Millennium XL2
- עדשות: סדרת Primo של Panavision
- פורמט צילום: 35 מ"מ (Vision3 200T 5213, Vision3 500T 5219 קודאק)
- יחס מסך: 2.35:1
המועמדים לאוסקר על הצילום הטוב ביותר