שנת 2011 היתה שנה מצוינת עבור מוצרי הווידיאו, ביניהם שילוב של ווידיאו במצלמות DSLR, שילוב תלת ממדי במצלמות ביתיות, מצלמות שניתן להחליף בהן עדשות ועוד. כך על פי המגזין Videomaker




רשימת המוצרים זוכי הפרסים של Videomaker:


 



המצלמה החדשנית ביותר:



NEX-FS100 של סוני. תמיכה בשבב 35 מ"מ, אפשרות החלפת עדשות, אפשרות הקלטה מאיכות 480 ועד 1080p, קידוד ב9, 17, 24 ו28 מגה בייט (AVCHD), הקלטה על שתי מדיות, עינית מסתובבת ביותר מ-90 מעלות, אפשרות צילום מתמונה אחת ועד 60 תמונות בשנייה




 

המצלמה הביתית הטובה ביותר:

HDC-TM40 של פנסוניק. קומפקטית גדולה במחיר נמוך, הקלטה של 1080p על זיכרון הבזק של 16 גיגה מובנה, הקלטה עד 64 גיגה בייט על גבי כרטיסי SD, זום 16.8x, מיצב תמונה אופטי ועוד.


 



המצלמה המקצועית הטובה ביותר:


XF300 של קנון. שליטה קלה על הפוקוס, על חשיפה ועוד. עיבוד 4:2:2, שני כרטיסי CompactFlash ואפשרות לקבוע את כמות התמונות בשנייה, עדשת HD עם אורך מוקד 18x, כולל טבעות נפרדות לשליטה על העדשה לצורך פוקוס, זום וצמצם.


 



המצלמה הטובה ביותר שמאפשרת החלפת עדשות:


AG-AF100 של פנסוניק, נועדה למקצוענים. מאפשרת שליטה ידנית מלאה, שילוב של סטנדרט Micro Four Thirds בגודל שבב קרוב ל35 מ"מ, חיבור עדשה סטנדרטי ובנוסף אפשרות של חיבור עדשות Micro Four Thirds.


 



מצלמת DSLR הטובה ביותר


D7000 של ניקון. מפיקה תמונות סטילס ווידיאו באיכות גבוהה, כולל מספר מצבי חשיפה וכפתורים לכיול בסגנון ISO, חשיפה, פוקוס ואיזון לבן. אפשרות צילום וידאו וסטילס, ללא צורך לעבור בין שני מצבים בזמן אמיתי. אפשרות צילום סרט מקצעי, שילטה על עומק השדה, ביצועים מעולים בצילומים בתנאי תאורה קשים.


 



מצלמת היברידית, ווידיאו וסטילס


GC-PX10 של JVC. צילום ווידיאו באיכות 1080p בשילוב סטילס באיכות של 8.3 מיליון פיקסלים. צילום  300 תמונות בשנייה לצרכי הילוך איטי.



מצלמת התלת מימד הטובה ביותר:


HDR-TD10 של סוני. מצלמת הדגל בתחום המצלמות הביתיות. כוללת שני חיישנים – אחד לכל עין, באיכות 1920×1080, שליטה בעומק התחת מימד ועוד.


 



מצלמת האקשן הטובה ביותר:


Contour+. איכות HD, אפשרות נוחה למיתקון, הגדרות של  איזון לבן וחשיפה, יכולות Bluetooth ו-GPS


 





מיקרופון היד הטוב ביותר:


ATR2100 של Audio-Technica. מתחבר בUSB/XLR ומאפשר הזנה למערכת הפעלה חלונות או מקינטוש בשיטת plug-and-play. ניתן לחבר אוזניות ישירות למיקרופון ולשלוט בעוצמת הסאונד.


 



מיקרופון צוואר הטוב ביותר:


B6 של Countryman. מאוזן היטב ומיועד הן למקצוענים, הן למשתמשים ביתיים. ראש המיקרופון קטן וקל להסתרה.


 



התאורה הטובה ביותר על המצלמה:


Sola ENG LED של Litepanels. שליטה מרבית על עוצמת האור, כוללת עוצמת אור גבוהה וצריכת מתח נמוכה. התאורה ניתנת לעמעום, ומיודעת לצילום פנים וחוץ.


 



מקליט הסאונד הטוב ביותר:


Zoom H2n של Samson, המכשיר מעוצב נכון, המסך בהיר ונוח לקריאה, חמשת המיקרופונים מאפשרים הקלטה של צליל היקפי. המכשיר כולל כלים כגון Lo-cut, Compressor/Limiter, מערכת שיחזור מידע והוא מפיק תוצאות מצוינות.


 



מוניטור השטח הטוב ביותר:


Z-Finder EVF Pro של Zacuto. פותר את אחת הבעיות המורכבות כיום בצילום עם מצלמות SLR בכך שהוא מאפשר פוקוס, ותצוגת זברה (להדגשה של מקומות מוארים) ואפשרות ניתוק מהיר מהמצלמה כשאין צורך בו.


 



מקליט השטח הטוב ביותר:


Ninja של Atomos. הקלטה באיכות HD. כל אות מגיע מהמצלמה דרך ממשק HDMI. הקלטה של 16 שעות ברציפות.


 



מכשיר היצוב הטוב ביותר:


Atlas FLT של Cinevate. היחידה בנויה מסגסוגת אלומניום וברזל, ומבטיחה עבודה שקטה וחלקה.


 



המוצר החדשני של השנה (2 במקום הראשון):


Cambio CA002 של Petrol Bags. תיק נשיאה שמשמש גם כחצובה. גלגלי תיק הנשיאה מתרחבים וננעלים, ידית האחיזה עולה לגובה של 1.27 ס"מ ותומכת בראשי חצובה 75 מ"מ. מסוגלת להחזיק מצלמות עד 4.5 קילו.


 



ABS-HD של Kata משהו חדש בתחום של ניידות של צלמים בעיקר לצלמים שטסים הרבה למרקומות רחוקים, לאחר שהמשתמש מניח את המצלמה בתוך התיק ניתן לנפח את התיק (שרבולים בתוך החלק החיצוני של התיק) השומרים על הציוד, כאשר מגיעים לטיסה ניתן להוציא את האוויר על מנת לאפשר לאכסן את הציוד בתאים מעל הכסאות.


 


לרשימת הזוכים בתחום העריכה



לכתבה המלאה