סדרת הרחפניםAIR  של DJI מורכבת מרחפנים קומפקטיים ומתקדמים משלבת ביצועים גבוהים, ניידות וגמישות במחיר תחרותי יותר בהשוואה לדגמים המקצועיים בסדרת .Mavic הרחפנים בסדרה זו מיועדים לצלמים חובבים ומקצועיים כאחד, ומציעים יכולות צילום מרהיבות, תכונות מתקדמות וטכנולוגיה קלה לשימוש.
בשבוע שעבר החברה השיקה את הרחפן AIR 3S, הרחפן החדש של המשפחה, שהוא שדרוג של הרחפן AIR 3 שהושק לפני למעלה משנה.

ההבדלים בין שני הרחפנים:
מערכת צילום כפולה, עם שבבים בגודל שונה. לדגם הקודם היו שתי מערכות צילום עם שבבי 1/1.3 אינץ', הדגם החדש כולל שתי מצלמות שונות הראשונה עם שבב של 1 אינץ', בעוד שהשנייה עם שבב של 1/1.3 אינץ'.שתי המצלמות מציעות מצב פנורמה חדש, המאפשר ליצור צילומים פנוראמיים חלקים על ידי תפירת תמונות מרובות עם נושא או אזור שנבחרו באופן ידני. המצלמה בעלת הזווית הרחבה מציעה פרספקטיבה רחבה יותר המגבירה את היעילות בעת צילום תמונות פנורמה. המצלמה השנייה מפחיתה משמעותית את עיוות התמונה, ומעצבת את הצילומים הרחבים עם פרספקטיבה רחבה ממספר תמונות ופרטים עשירים שנלכדו באמצעות יתרונות אורך המוקד שלה.

הרחפן תומך ב-Advanced Pilot Assistance Systems (APAS). בנוסף, זהו הרחפן הראשון של החברה הכולל LiDAR (טכנולוגיה למדידת מרחקים באמצעות לייזר) הפונה קדימה, Air 3S כולל גם חיישן זמן טיסה אינפרא אדום כלפי מטה (ToF) ושישה חיישני ראייה (שניים מלפנים, מאחור ולמטה) כדי להשיג מכשול כל-כיווני בנוף הלילה.

חישה. תכונה זו מאפשרת לרחפן לזהות ולעקוף מכשולים כמו מבנים, במהלך נתיבי הטיסה והחזרה שלו באופן אוטומטי, מה שמבטיח בטיחות איתנה לצילום לילה.

הרחפן עם 42 גיגה ביט זיכרון (לעומת 8) מה שמאפשר שמירה כל המידע על הרחפן ומייתר את הצורך להתמודד עם כרטיסי זיכרון מיקרוSD.

הבדלים נוספים:

  • צילום ב10 סיביות בפרופיל D-log M ובHLG
  • צילום בקצב של 120 תמונות בשנייה (לעומת 100) ב4k
  • 50 מיליון פיקסלים לעומת 48 מיליון
  • משקל של 724 גרם לעומת 720 גרם
  • 45 דקות טיסה לעומת 46 דקות