חלק גדול ממה שהופך את המצלמות של ARRI למערכת מצלמות כה אהובה הוא מדעי הצבע. במשך עשרות שנים כמעט שאין שניה להם בתחום הזה.

ככל שהדיגיטלית המשיכה להתפתח ומצלמות טובות וטובות יותר הפכו לזמינות ליוצרים, מדע הצבע המתקדם של ARRI נשאר נעול בציוד יקר במיוחד.

הצלם כריסטופר מייקל (Christopher Michael) טוען שלמרות שיש סיבות רבות להשתמש במצלמות ALEXA עדיין ניתן לדמות את מדע הצבע של המצלמות הפופולריות ולשלב אותו במצלמות אחרות.

לצורך העניין הוא משתמש בלוחות צבע Phantom שנוצרו על ידי הבמאי והצלם ג'ואל פמולרו (Joel Famularo) בסרטון הוא מסביר כיצד לבצע זאת עם מצלמת פוקט של BlackMagic.