חברת Tiffen השיקה בתערוכת Cine Gear 2024 את 3 Volt, של המייצב Steadicam. הדור השלישי שהושג בתערוכה עדיין בשלב אב טיפוס אבל מציג יכולות חדשות.

בראיון עבור אתר CineD שבוצע על ידי מנהל הצילומים, המפיק זוכה פרסי אמי, גראהם שלדון (Graham Sheldon), מציין ניק מחברת Tiffen שהבעיה במערכות ייצוב אלקטרוניות היא כאשר המפעיל רוצה משהו לא סטנדרטי זה יכול להוביל להרבה ניחושים שניים וניסיונות חוזרים. עם זאת, היתרונות של מערכות Steadicam כמו ה-M-2 (ראה ידיעה באתר AV) נעוצה במיידיות שלה, המאפשרת למפעיל לעבוד ישירות עם מה שהוא רואה דרך העדשה בלי צורך לתאם עם מפעיל אחר על דולי (או מערכת מחשב). עם ה-Volt 3, הם שאפו לשמר את המיידיות הזו תוך מתן שליטה רבה יותר בניהול הציר השלישי באזורים מאתגרים יותר. בתגובה למשוב של המפעיל לגבי סרבול במהלך הטיות קיצוניות ותנאים מאתגרים כמו רוחות כבדות, נוסף מנוע שיעזור לשלוט בצידוד האופקי.

ניק הזכיר כי היה משוב משמעותי על אב הטיפוס, עם התמקדות בשמירה על בקרת המפעיל כמו בדגמים הקודמים. כעת המטרה היא להצליח לכוונן את המנוע הנוסף להעדפות של מפעיל אינדיבידואלי מבלי לפנות לאפליקציות ותוכנות חיצוניות. במילים אחרות, ניק אמר שזה צריך לעבוד כמו "עוזר מפעיל", עדיין משאיר את המפעיל בשליטה מלאה על המסגרת תוך שהוא מקבל תמיכה מסוימת בשמירה על רמת האופק ושמירה על המזחלת באיזון ניטרלי, למשל.

למאמר המלא