Autodesk השיקה את גרסה 2014 של תוכנת המודלים, אנימציה ועיבוד 3ds Max, והיא כוללת כלי איכלוס חדש ליצירת קהל, מערכת משופרת ליצירת חלקיקים ותמיכה ב- DirectX 11. כמו כן:
- יצירת קהל במספר שלבים מועט, כולל שליטה מקסימלית
- שיפור ביצועים של מסכים מורכבים
- שיפור זיכרון ניהול מרקמים
- יצירת תמונות ונכסים איכותיים בפחות זמן
- תמיכה ב-API חדש ב- DirectX 11 לתמיכה ב- HLSL(High Level Shading Language)
- מערכת מניפולציות מקדמת חדשה שמאפשרת יצירת עד 25 suboperators שונים
- אפשרות הדמייה של פנים טבעיות ומצויירות באמצעות mParticles ל MassFX
סוג |
תאריך |
אתר |
בדיקה | 7.13 |
Studio Daily |