חברת BlackMagic הודיעה על גרסה בתא רביעית של תוכנת העריכה DaVinci Resolve גרסה 19. הגרסה החדשה מסנכרנת וידאו חי ממצלמות החברה. יכולת זו מאפשרת ליצור פרוקסי h.264 לתוך תוכנת העריכה בזמן שהמצלמה מקליטה. משמעות הדבר שניתן בתוך שניות, לראות מדיה מגיעה בזמן אמת בכל מקום בעולם. ניתן להתחיל לערוך ולדרג, גם בזמן שהמצלמה ממשיכה להקליט. קבצים מסונכרנים בשידור חי עם Blackmagic Cloud  כשהם מוקלטים, ולאחר מכן מסונכרנים בשידור חי לכל תחנות העבודה של DaVinci Resolve שמחוברות לאותו פרויקט ענן. כל מה שצריך לעשות זה להתחבר לפרויקט!

עדכון זה מוסיף גם תכונות בחירה חדשות עבור ארגוני Blackmagic Cloud, המאפשרות להציג ולהחליף ארגונים ישירות ממנהל הפרויקט. זה אומר שכבר אין צורך להתנתק מ-Blackmagic Cloud כדי לבחור פרויקטים בארגון אחר.

עבור משתמשי DaVinci Resolve Studio, ישנה מסכת חסימה חדשה עבור עוקב השטח כך שניתן לציין בצורה ברורה יותר את האובייקט שעוקבים אחריו, בעוד שהגדרות המעקב ב-Fairlight ישתמשו כעת כברירת מחדל ב-IntelliTrack כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר בעת החלת הפניית אודיו.

ישנם גם שיפורים שונים ליצירת מראה קולנועי של Resolve FX במצב HDR, כמו גם הלציה וטיפול טובים יותר ביחסי גובה-רוחב בעת שימוש באפקט זה.

ישנם שיפורים נוספים כמו אפשרות חדשה לבחור לוח דמקה ורקע מציג אלפא אפור בעמודי החיתוך והעריכה, כך שניתן לזהות במהירות תמונות וקליפים עם ערוצי אלפא. פרויקטים חדשים ומיובאים יעברו כעת כברירת מחדל לתמונות מקוריות על פני פרוקסי אם הם זמינים, מה שיאפשר לדרג או לערוך באמצעות הצילומים המקוריים באיכות גבוהה יותר.

יש גם תמיכה ב-BlackMagic RAW גרסה  4.1, תצוגת צורת גל משופרת למדיה עם אודיו מסונכרן, שמירה על מיקום ראש ההשמעה בעת פתיחת קליפים מקוונים ומגוון של שיפורים כלליים בביצועים וביציבות.

לפרטים נוספים: גרסה חינמית | גרסת סטודיו