החברה האוסטרלית Ignite Digi חשפה לאחרונה את בקר השליטה עבור מערכת השידור של DJI ששמו Transmission. זהו שלט רחוק מתקדם המשתלב בצורה חלקה עם מערכת התמסורת של DJI, ומציע ממשק מקצועי להשתלטות מלאה על המייצב של DJI כמו גם על מיקוד, קשתית, זום ועוד.

פתרון DJI Transmission היא אחת ממערכות האלחוטיות השלמות ביותר בשוק, המשלבת שידור וידאו אלחוטי עם אחזור נמוך עם מייצב, FIZ ושליטה במצלמה. עם זאת, העיצוב של מערכת זו עדיין עשוי לדרוש קצת "התרגלות", במיוחד עבור מפעילים הרגילים לסוגים אחרים של בקרים.

על מנת לפתור את הבעיה חברת Ignite Digi השיקה את המערכת החדשה

הפתרון בנוי סביב לוח בקרה מקצועי התואם למערכת Transmission, ובכך מאפשר לך לשלוט מרחוק בתנועת המצלמה במייצבים RONIN 2, RS 3 או RS 4, וכן במצלמה המיוצבת Ronin 4d וברחפן Inspire 3.

המערכת מוצעת בשני חבילות שונות – Complete או Core – והיא מתוכננת כך שסוללה אחת יכולה להפעיל את הבקר, ה-DJI High Bright Monitor, ואפילו אביזרי מצלמה נוספים. לוחית סוללה הניתנת להחלפה על ידי המשתמש כלולה בכל ערכה, וניתן לבחור בין ארבעה ממשקי סוללה V או זהב וכן TB50/51.

הבקר כולל מסך גדול להצגת הגדרות כמו גם ידיות פיזיות, כפתורים וג'ויסטיק 3 צירים לגימבל, FIZ, ריצה/עצירה, בקרת קשתית ועוד. במיוחד, הג'ויסטיק תומך בשלושה מצבים שונים עם תגובה ליניארית, בריבוע או מעוקב, ובכך מציע שליטה פרטנית על תנועת המצלמה.

בגב המכשיר, קיימת יציאת DC-IN 6 פינים (11-17V) שניתן להשתמש בה כדי לספק חשמל ליחידה באמצעות מתאם המתח של 90W וכן שתי יציאות LEMO 2 פינים לאביזרים, יציאת שידור להעברת חשמל ונתונים לצג DJI High Bright, כמו גם יציאת USB-C PD שקועה (30W).

יציאת ה-USB-C מאפשרת טעינת מכשירים ניידים על הסט, ומספקת מתח לפנס המופעל באמצעות USB-C עם פלט מאוזן לאור יום, 650 לומן, ו-4 רמות בהירות כלול בערכה להדלקת הבקר בעת הפעלה בסביבות אפלוליות.

יתרה מכך, החברה תכננה תושבת צג יציבה, הנקראת Pro-Workflow Monitor Mount (, עם מסילת NATO בגודל 4 אינץ' המאפשרת למקם מחדש את הצג אופקית. כל המבנה מתחבר לבקר באמצעות "לוח הברגות" וניתן לקפלו כדי לתפוס פחות מקום במהלך האחסון.

מחיר: 4,098 דולר ועד 5,998 דולר בהתאם לאבזור.