Jeff Foster, המו"ל של סדרת ספרי "how-to" וסרטי הדרכה בתחום גרפיקה בתנועה, אנימציה והפקות ווידיאו – בחן את המצלמה החדשה של GoPro (הגרסה השחורה) בשימוש עם מספר אבזרים, כדי להשוותה לביצועי הדור הקודם שלה.


 


"בדקתי אם המצלמה החדשה תוכל לעבוד עם גימבל תלת-צירי ואני שמח לקבוע שהתשובה היא כן", אומר ג'ף ומוסיף שאת הבעיה של חיבור המצלמה ל- Zenmuse H3-2D– ניתן לעקוף. לדעתו הגודל, הצורה והמבנה של  HERO4 Black– דומים מאד לגרסה HERO3+ Black למעט מיקום הסוללה ונורות LED לחיווי שבחלק הקדמי של המצלמה. משקל החדשה מעט גבוה יותר – 88 לעומת 74 גרם.  גודל  המצלמות זהה, כולל גרסת הכסף החדשה, ששוקלת מעט פחות 83 גרם, למרות מסך המגע LCD המובנה. "יכול להיות שההפרש נובע מימוש בשתי סוללות שונות", הוא מהמר.


 


מכיוון שהחלפת הסוללה נעשית בחלק התחתון של המצלמה, יכולות להתעורר בעיות בהתקנות מסוימות, במיוחד כאשר רוצים להחליף את הסוללה בזמן צילום, או באתחול המצלמה – הוא אומר. אבל ברוב מערכות גימבל יש בין כך וכך צורך להסיר את המצלמה לשם החלפת הסוללה. "למרות השינוי בפתח הסוללה – המיקום שלה  זהה ואינו משפיע על איזונה. "בכל מערכות הייצוב שבדקתי כולל DSLRPros 3-Axis GoPro Stabilizer – האיזון נשמר", הוא מסכם.


 


צילום אווירי


השילוב הפופולרי ביותר הוא ברחפן Phantom 2 וגמבל H3-3D. "בחנתי את המצלמה עם ערכת DSLRPros Cannes Cine P2 drone והכל עבד בצורה מושלמת", הוא מדווח. "בבדיקה צילמתי באיכות 4k, 30 תמונות בשנייה ו-120 תמונות בשנייה. עם תוכנת פרמייר פרו CC קיבלתי את האפקט של הילוך איטי. בחנתי את המצלמה גם עם רחפן SteadiDrone QU4D ומערכת היצוב 3DRobotics Pixhawk Autopilot בצילום ווידיאו 4k ותמונות. תמונת השקיעה נדגמה מצילום ווידיאו 4k/30p. תסכימו איתי שהיא מרשימה…".


 


למאמר המקורי