לארי ג'ורדן מסביר את ההבדל בין הפורמטים שבהם ניתן להשתמש במערכות העריכה FCPx של אפל מסוג ומה צריך לקחת בחשבון כאשר מקודדים לכל פורמט. הוא כותב: "קיימים שלושה סוגים שונים של קבצים בתוכנת העריכה:
- הקידוד המקורי של המצלמה (native)
- האיכות המקסימלית (ProRes 422)
- פרוקסי (ProRes 422 Proxy)
הקידוד המקורי כולל מגוון מקודדים, אך ניתן להשתמש רק במקודד אחד לכל קובץ:
- DV
- HDV
- AVCHD
- H.264
- ProRes
המאמר עונה לשאלות באיזה מקודדים צריך להשתמש ועם איזה מקודד התוכנה עובדת.