ההודעה האחרונה לעיתונות מסיגמא אינה עוסקת בהחזרת חיישן ה-Foveon או כל עדשה חדשה מהחברה, הפעם החדשות הן על אתר אינטרנט; SIGMA America מציגה אתר חדש שעוצב מחדש לחוויית גלישה יעילה בכל פלטפורמה. האתר שנבנה מחדש מהיסוד, מותאם לחוויה אינפורמטיבית, מהנה ומשכנעת מבחינה ויזואלית על מסכים בכל הגדלים, מסמארטפונים ועד מסכי אולפן.
מטרת הליבה של האתר החדש הייתה לשפר את החוויה עבור כל המבקרים בו באשר הם, ובכל מכשיר שהם משתמשים בהם. זה התחיל עם בסיס חדש, שנבנה על Magento Cloud Commerce 2, שמפחית משמעותית את זמני הטעינה. בשילוב עם חשיבה מחודשת על מבנה ארגון המוצר ומודרניזציה של חווית המשתמש לגישה של מובייל תחילה, זה אפשר אתר חזק וקל לניווט שמספק ביצועים בכל המכשירים.
"העיצוב החדש שלנו משדרג את החוויה המקוונת שלנו ומאפשר ללקוחות למצוא ולהשוות בקלות את העומק והרוחב של היצע העדשות והמצלמות של SIGMA בפורמט מרתק ויזואלית", אומר נשיא החברה בארה"ב. "מצלמים חובבים ועד יוצרי קולנוע הוליוודיים, האתר נוצר כדי ליידע ולעורר השראה תוך הדרכה של המשתמש לציוד המתאים למטרותיו."
ההתמקדות במסחר האלקטרוני ומציאת סוחרים משלימה על ידי שפע של תוכן חינוכי מצוות התורמים המוכשר של SIGMA בבלוג המחודש.