חברת Lux Optics, שפיתחה את אפליקציית הצילום לאיפון ואיפד Halide, השיקה את Kino המיועדת רק לאיפון. ההבדל המשמעותי ביניהן הוא שהאפליקציה החדשה מאפשרת עבודה עם לוחות צבע וכן יכולת שהחברה טוענת שיוצרת "מראה קולנועי" אוטומטי.

האפליקציה מאפשרת להשתמש באייפון במצב ידני מלא, ומספקת כלי עזר לצלם כגון תצוגת משוונים, מדי סאונד ועוד. ניתן לייבא לוחות צבע וקיימת אפשרות להפיק סרטונים עם לוח הצבע.

כדי לשלב פרופילי צבע מקצועיים החברה שלבה לוחות צבע שיוצרו על ידי הבמאי סטו משביץ. חברת Sandwich Video, Evan Schneider, Tyler Stalman ו- Kevin Ong.
לדברי החברה, בלחיצה אחת אפשר לצלם וידיאו עם צבע קולנועי דמוי סרט על ידי בחירת הגדרה מראש של פרופיל הצבע. בנוסף, המערכת תומכת בלוחות צבע cube LUT (עד לגודל של (33×33 שניתן ליצור עם תוכנת DaVinci Resolve של BlackMagic או אפליקציות אחרות.

הממשק של Kino תוכנן להיות פשוט לשימוש. משתמשים מתחילים שלא רוצים להתעסק עם הרבה הגדרות  יוכלו להשתמש בחשיפה אוטומטית עם התאמת EV ונעילת חשיפה ואיזון לבן. לאנשים שרוצים יותר שליטה, ניתן להשתמש במצב ידני מלא עם מהירות תריס, זווית והתאמת רגישות. ניתן גם להעלות גריד עם רמה מובנית, לבדוק חשיפה עם צורת הגל RGB ועוד.

האפליקציה שומרת את ההקלטות בקבצים בספריית התמונות, והוא כולל נעילת מסך כדי למנוע לחיצות לא מכוונות שעשויות לבלגן את הצילומים. ניתן להגדיר הגדרות הקלטה מותאמות אישית כמו ProRes Log (ידוע גם כApple Log) או להשתמש בהגדרות אחרות מוגדרות מראש.
AutoMotion מגדיר את מהירות התריס ל-180° כברירת מחדל. למשתמשים עם פילטר ND האפליקציה תדאג לתיעדוף זווית התריס.
אפליקציית מצלמת הווידאו Kino Pro במחיר השקה חד פעמי של $9.99 דולר להשקה שיעלה בהמשך ל-19.9 דולר.

להורדה