בדרך כלל עורך או במאי יחתוך את הצילום כל שלוש שניות, אולם לפעמים צלמים מצלמים טייק ארוך של 3, 5 ואפילו 87 דקות מנהל הצילומים גריי קוץ (Gray Kotze) והבעלים של אתר In Depth Cine מסביר בסרטון מה הופך טייק ארוך לאפקטיבי, מה האתגרים בצילומים ארוכים ואיזה ציוד יכול להתאים לצילומים מסוג זה.
00:00 – פתיח
00:58 – תחושת הצופה
02:46 – השפעה רגשית
03:55 – בניה של העולם בסיפור
04:28 – צילום ארוך אובייקטיבי וסובייקטיבי
05:29 – מצלמה נייחת
06:15 – תנועת מצלמה
09:10 – דבר המפרסם
10:06 – תנועות מצלמה משולבות
12:46 – חיתוך
14:37 – השפעת הפילם
15:27 – שידור אלחוטי
16:19 – תאורה
17:41 – סיכום