+1.1 מיליארד דולר פרסום
120,000 טונות ציוד
75,000 רגל רבוע (7,000 מטר רבוע) גודל מרכז השידור
10,500 ספורטאים
6,755 שעות שידור ב-11 פלטפורמות שונות
+4,500 שעות הזרמה
+2,000 עובדים בריו
2,750 מוניטורים
1,800 טרה – נפח אחסון המדיה
+1,000 עובדים במרכז השידור ב- Stamford( מרכז השידור של NBC ספורט)
450 מצלמות יהיו במעגל סגור
250 מצלמות יכסו את האירועים
132 ערוצי וידאו
52 שנים – NBC מכסה את האולימפיאדה מאז אולימפיאדת טוקיו (1964)
51 מערכות עריכה במרכז השידור בריו
28 סוגי ספורט ב-306 אירועים שונים
18 אולפנים וחדרי בקרה (2 אולפנים ושני חדרי בקרה בריו, 6 אולפנים ו-8 חדרי בקרה ב-Stamford)
8 צורות שונות של שיווק על מנת להגיע לכל תושב ארה"ב מספר פעמים
2 יישומים לצפייה בתכנים ובתוצאות (NBC Sports ו-NBC Olympics)
2 האולימפיאדות האחרונות (לונדון ובייג'ין) גרפו שיאי צפייה (215/217 מיליון צופים)
1 (שעה אחת) ההבדל בין השעות בחוף המזרחי – הכול יהיה בזמן אמת
0 – מספר הפעמים שברזיל אירחה את האולימפיאדה לפני זו הנוכחית