בפסטיבל הסרטים Sundance השיקה חברת אדובי את Productions, אוסף של כלים המיועדים להשתלב בתוכנת העריכה פרמייר פרו. הכלים מיועדים לתת מענה לניהול פרוייקטים, שיתוף חומרי גלם בין קבוצות, שמירה על הסדר לעבודה אישית או לקבוצה.

סט הכלים תוכנן לאחר שיחות עם מפיקים ועורכים מהוליווד והמערכת נבדקה במסגרת הפקת הסרטים שליחות קטלנית: גורל אפל ו- Dolemite Is My Name.
בימים אלו משתמשים במערכת בסרט של דיווד פינצ'ר, "MANK".

ניהול פרויקטים גדולים יותר עם כלים חדשים:
במהלך פרויקטים גדולים או מורכבים, הכלים החדשים מאפשרים לחלק אותם לחלקים קטנים יותר. לדוגמה, צוות התוכן העובד על סרט יכול לארגן את תהליך העבודה לפי סצנות. ניתן לקבץ ארועים לפי עונה, מה שמאפשר לתוכניות אחרות לאחזר דברים כמו רצפי כותרות או קובצי שמע. סוכנויות יכולות להקצות הפקה לכל לקוח, כך שיוכלו להפנות במהירות ולהשיג נכסים מפרויקטים קיימים.

מאורגן ומסונכרן:
התייחסות מדיה בין פרויקטים פירושה שניתן להשתמש שוב באותם נכסים בתוך תהליך העבודה מבלי ליצור כפילויות. הדבר מסייע בשמירה על פרויקטים בודדים קלים ומהירים.

פאנל הייצור החדש ב- Premiere Pro מקנה מרכז פיקוד לניהול זרימות עבודה מרובות פרויקטים. כל הפרויקטים שמוספים לתיקיית Productions הופכים לחלק מההפקה. התוכנה מתאימה למערכות מק או חלונות וכל השינויים שמבצעים בכוננים השונים משתקפים בפרמייר פרו; ושינויים בפרמייר פרו משתנים על גבי הכוננים. Productions שומר על סנכרון של כל החומרה.

מיועד לשיתוף פעולה:
באמצעות אחסון מקומי משותף, מספר עורכים יכולים לעבוד על פרויקטים שונים באותה הפקה. נעילת פרויקט מבטיחה שאיש לא יחליף את העבודה: משתמשים עדיין יכולים לגשת לפרויקט ולהעתיק ממנו תוכן, אך אינם יכולים לבצע שינויים עד סיום העריכה.

כל הפרויקטים בהפקה חולקים את אותן הגדרות, כולל דיסקים משניים. משמעות הדבר היא שקבצי תצוגה מקדימה (פרוקסי) שנערכו על ידי עורך אחד יכולים להיות זמינים עבור כל העורכים המשתמשים באותו פרויקט, מה שמבטיח הפעלה חלקה וחיסכון בזמן עבור כל הצוות.

Productions שומר על קשר רציף עם מבנה התיקיות של מערכת ההפעלה, ומסנכרן את השינויים בשני הכיוונים.

פאנל הייצור מעניק מבט ממעוף הציפור על כל הפרויקטים ומראה מי עובד על מה כדי שניתן לעקוב אחר ההתקדמות ממקום אחד.

אבטחה: שליטה בתקשורת

עם Productions קיימת שליטה מלאה על התוכן. הפרויקטים והנכסים נמצאים באחסון המקומי. שום דבר לא נמצא בענן אלא אם המערכת מחליטה להעלותם. במידת הצורך, ניתן לעבוד ללא חיבור לאינטרנט.

ההודעה באנגלית