צלם הפרסומת תום פהרמן, המוכר מסרטי פרסומת וקולנוע כמו Death of a Superhero, Pope Joan and Die Frau ו- die sich traut– מספר על התרשמותו מהעדשה הרחבה של Arri, דגם UWZ.
"איכות מדהימה, ללא העיוותים שאתה לפעמים מצפה להם מצפה באורכי מוקד שונים. התמונה נשארת יציבה כסלע. מבחינתי הבנתי מיד שעדשה זו תהיה מצויינת לצילומי ארכיטקטורה, או נושאים דומים שיש למור בהם על קווים ישרים בתמונה. זו בהחלט עדשה אחרת. צילמנו מכונית בנסיעה בעזרת Russian arm (מנוף המחובר לגג הרכב) והתמונה יצאה ללא כל עיוותים מקצה אחד שלה המכונית לקצה השני.
"על מנת לבחון את אפקט "הנשימה" בשינוי פוקוס צלמתי דרך חלון שבור כאשר חלק מהחלון השבור יוצר מסגרת בעינית. התמקדתי בזכוכית ושיניתי את הפוקוס לאין סוף על מנת לראות את הפרטים בחלון. אתה מצפה שתהיה תנועה של הזכוכית בזמן שינוי של הפוקוס אבל כמעט ולא היה כלום. זה היה נפלא