חברת Hedge הוציאה שלוש גרסאות של אפליקציית המדיה של מצלמות ההורדה Offshoot שלה: OffShoot, OffShoot Solo ו-OffShoot Pro. גרסת הסולו מיועדת ל-iPadOS, בעוד שגרסאות OffShoot ו-OffShoot Pro תואמות למחשבי Mac ו-Windows כאחד.
החברה מתמחה בגיבוי חומרי גלם כבר למעלה משבע שנים והוציאה מספר גרסאות של התוכנה שלה. בקצרה, Hedge היא אפליקציה שמעתיקה ומאמתת את כרטיסי הזיכרון וחומרי הגלם שצולמו לאחר מכן, ניתן לבצע גיבויים מרובים, לשלוח קטעים לענן ולפרמט בבטחה את כרטיס הזיכרון שלך בידיעה שהצילומים הועתקו ללא בעיות.

במהלך תערוכת NAB2023 החברה הכריזה על שינוי משמעותי, יחד עם הוספת תכונות חדשות רבות לתוכנה שלהם: תוכנת Hedge הפכה ל-OffShoot. ובIBC 2023, שחררה סוף סוף את הגרסאות הסופיות של האפליקציות שלה.

OffShoot Solo
אפליקציית iPadOS התואמת לגרסה העדכנית ביותר: iPadOS 17. לבעליiPad/iPad Pro עם ממשק USBc ) אפשר להשתמש עם מתאם) התוכנה מאפשרת להעתיק את חומרי הגלם ישירות למכשיר הנייד. יתר על כן, למשתמשים בדונגל או במתאם באייפד ניתן להעתיק קטעים מכרטיס המדיה שלך ישירות לכונן חיצוני.
מחיר מנוי לשנה: 49 דולר

OffShoot
אפליקציית OffShoot היא בעצם תוצאה של שבע שנות פיתוח פנימי, המבוססת על מה שהיה Hedge. תוכנה זו קלה לשימוש עבור מחשבי חלונות ומק מאפשרת לבצע העברות נתונים מהירות ומאובטחות, והיא יכולה לאמת כל עותק של חומרי הגלם. בנוסף, קיימות מספר תכונות ארגוניות שיעזרו לשמור על מעקב אחר קבצים ולהבטיח זרימת עבודה יעילה.
מחיר מנוי לשנה: 149 דולר

OffShoot Pro
גרסת הפרו לוקחת את ניהול המדיה צעד אחד קדימה וכעת משלב את Amazon S3 כך שניתן לגבות קטעים בענן. כמו כן, לפי Hedge, OffShoot Pro "תומך ב-scripting/API, ו-Codex Device Manager 7, שמציג תאימות לפורמטים העדכניים ביותר של מצלמת ALEXA של ARRI".
מחיר מנוי לשנה: 249 דולר

מנהל הצילומים והמפיק נינו לייטנר (Nino Leitner) ואחד בעלים של אתר CineD פגש את אנשי החברה בתערוכת NAB