חברת Lesspain Software השיקה תוכנה לניהול מדיה Kyno. התוכנה מיועדת למפיקים בתחום הקולנוע והווידאו ומאפשרת שילוב של תהליכים שונים בתוך ממשק אחד. התוכנה מאפשרת למשתמשים חיפוש וגישה כמעט מיידיים בסוגים שונים של מדיה (וידאו, סאונד, תמונות). התוכנה משתלבת עם תוכנות פרמייר פרו וFCPx ותומכת בסוגים שונים של פורמטים.
גתוכנת ניהול תוכן Kynoישה מהירה למדיה: מערכת חיפוש מהירה, אפשרות לביצוע פילטרים ניהול תכנים מצורפים (media asset), תמיכה בכוננים וכרטיסי זיכרון.
הטכנולוגיה האחרונה: תצוגה ובדיקה של חומרי הגלם באיכות גבוהה עם שליטה מדויקת על מהירות התצוגה, תצוגת פסים ביחסי מסך רחבים, תצוגה באיכות גבוהה ועוד.
מציאת חומרים בצורה מהירה: עם אפשרות של חיפוש חופשי, הוספת פילטרים, הוספת סמנים, תגיות, קבוצות ועוד ניתן לקבל מה שרוצים בצורה מהירה.
המרות וייצוא: עם תמיכה רחבה בסוגים שונים של פורמטים אין צורך לבצע המרות לצורכי צפייה, בנוסף יש אפשרות המרה לסטנדרטים הפופולריים כולל אפשרות של המרה של קבוצות קבצים.
שילוב בתהליכי עבודה: ניתן להתאים את התוכנה לתהליכי עבודה שונים, ייצוא לאקסל או שליחה של הקבצים עם המידע המצורף (metadata) ל-FCPx או FCP או פרמייר.
בשלב זה התוכנה זמינה רק למק, גרסה לחלונות נמצאת כרגע בפיתוח ומתוכננת להיות מושקת בתקופה הקרובה.

ניתן להוריד גרסת ניסיון לתקופה של 14 יום לבדיקה. מחיר התוכנה 159 דולר כולל שנה של עדכונים.