פרקר וולבק (Parker Walbeck), מנהל בית הספר האינטרנטי לצילום, Full Time Filmmaker והבעלים של חברת הפקות, יצא יחד עם והצוות שלו לצלם פרסומות לרכב סונטה 2020 של יונדאי. בגלל מגבלות זמן (שבע שעות), שלושה אנשים צילמו במקביל את הרכב במצבים שונים כולל צילומי רחפן, צילומים בעדשות שונות ועוד.

לאחר מכן, וולבק ועוד שני אנשי צוות, לנדון ביידהווי (Landon Bytheway) וג’ק, נכנסו לשלושה חדרי עריכה כדי לייצר פרסומת בת 30 שניות למכונית. בווידאו הם מסבירים את הגישה שלהם לבחירת סוג העריכה של הווידאו ומשוחחים על בחירת הצילומים והסיבות לכך.