חברת קנון השיקה את שתי עדשות הקולנוע הראשונות של החברה המיועדות לגופי Full Frame. עד היום עדשות אלו היו מיועדות לגופי סופר 35 מ”מ.

CN-E20-50mm T2.4 L F/FP

  • מיועדת לגופי Full Frame
  • תמיכה באיכות 8k
  • אורך מוקד: 20-50 מ”מ (2.5x)
  • ממשק עדשה: EF/PL
  • מפתח: T2.4
  • מספר להבים: 11
  • מרחק מינימלי למיקוד 60 ס”מ
  • תמיכה בתקשורת Cooke /i, כולל Zeiss ותמיכה מורחבת לממשק EF של קנון
  • קוטר קידמי: 114 מ”מ
  • גודל: 131.2×133.3×241.3
  • משקל: 3.3 קילו

CN-E45-135mm T2.4 L F/FP

  • זהה לעדשה הקודמת, למעט:
  • אורך מוקד: 45-135 מ”מ (3x)
  • מרחק מינימלי למיקוד 100 ס”מ
  • גודל: 131.2×133.6×246.4
  • משקל: 3.4 קילו

מחיר: 22,000 דולר לעדשה

הודעה לעיתונות באנגלית

בנוסף לשתי עדשות הקולנוע, החברה השיקה עדשת קובייה לאיכות של 4k, UHD DIGISUPER 122 AF בעלת אורך מוקד מקסימלי של 1,000 מ”מ. בנוסף, קיים גם מכפיל המאפשר אורך מוקד של 2,000 מ”מ. עדשה זו משלבת שתי טכנולוגיות נוספות, מערכת ייצוב, יכולת חיונית ביותר כאשר לוקחים בחשבון את אורך המוקד וכן את מערכת המיקוד האוטומטית שקנון מפורסמת בה.

UHD DIGISUPER 122 AF

  • אורך מוקד: 8.2-1000 מ”מ
  • אורך מוקד עם מכפיל: 16.4-2000 מ”מ
  • מפתח: 1:1.7 עד 340 מ”מ ו-1:5.0 ב 1,000 מ”מ
  • יחס מסך: 16:9
  • מייצב פנימי מובנה
  • מערכת מיקוד אוטומטית מובנת
  • גודל: 250.6×225.5×662.0 מ”מ
  • משקל: 28 קילו
  • מחיר: טרם פורסם