yes יוצאת בקמפיין חדש להשקת מנוע החיפוש בטלוויזיה – My TV, בהשקעה של כמיליון דולר


 


החל ביום רביעי ה-28.10 יוצאת חברת Yes בקמפיין להשקת שירות ה-myTV, מנוע החיפוש בטלוויזיה, בהשקעה של כמיליון דולר.


מנוע החיפוש זמין ישירות מכפתור myTV המופיע בשלט, ומאפשר חיפוש תוכן לפי מגון קטגוריות: כותר, במאי, שחקנים ראשיים, וכן חיפוש טקסט חופשי עפ"י מידע המופיע על התוכנית בלוח השידורים. את החיפוש ניתן לבצע בארבע שפות: עברית, רוסית, ערבית ואנגלית.


בעת מציאת התוכנית מאפשרת המערכת גם לבצע ישירות ובפשטות הקלטת התוכנית ל-yesMaxול- yesMaxHD ממסך החיפוש.


בנוסף משלב מנוע החיפוש, מערכת המלצות תוכן ויזואלית המציגה תכנים בולטים הזמינים בערוצים השונים.


חברת yesהינה הראשונה בישראל להשיק מוצר זה, פרי פיתוחה. הקמפיין מבית מקאן אריקסון יעלה בערוצים: 24, 2,10, בבתי הקולנוע ובאינטרנט. את הקמפיין מובילה יעל פוליאקוב אשר הובילה קמפיינים של yesבעבר.


במסגרת הקמפיין הנוכחי מתפרצת יעל לקרב פיראטים על ספינה בלב ים בטוענה שהיא מחפשתסרט על ה"גולשים" ולא מוצאת. הסרט צולם בלב הים השחור, בספינת מפרש גדולה שמשמשת ביום יום לצרכי תיירות.הספינה הותאמה לספינת פיראטים. בסרט משתתפים עשרות ניצבים באיפור ולבוש ייחודי שנעשה במיוחד עבור הסרט.