לפי מחקר של חברת Strategy Analytics, המתמחה בייעוץ עסקי לחברות טכנולוגיה, שוק מוצרי הקצה תואמי טכנולוגיית בלוטות' (BlueTooth) גדל לכדי 272 מיליון יחידות, במהלך שנת 2005 – פי שניים ממספר היחידות שיוצרו בעולם בשנת 2004.
נכון להיום, טכנולוגיית הבלוטות' בטלפונים סלולריים עבור דיבוריות אלחוטיות, היתה הגורם העיקרי לאימוץ הטכנולוגיה בשוק. אך בעתיד, כך המחקר, יותר ויותר משתמשים ינצלו את טכנולוגיית הבלוטות' בסלולרי, כדי להאזין למוזיקת סטריאו באיכות גבוהה באמצעות אוזניות אלחוטיות.
לדברי פיל טיילור, אנליסט בכיר בחברת Strategy Analytics, חברת CSR (Cambridge Silicon Radio) שומרת על מעמדה כמובילה בשוק שבבי הבלוטות', על ידי הורדת מחירים אגרסיבית, שיפור צריכת המתח של רכיבי הבלוטות' ובמקביל הגברת רוחב הפס והוספת יישומים חדשים.
“מיקומה של CSR בשוק, מאפשר לה לשמור על חלקה בשוק הסלולר, האוזניות האלחוטיות, מחשבי כף היד ופיתוחים נוספים לתעשיית הרכב. אולם, האיחוד הצפוי בין טכנולוגיית הבלוטות' לטכנולוגיית ה- UWB (Ultra Wide Band), עלול להעניק יתרון ליצרניות טכנולוגיית UWB, דוגמת Freescale Semiconductor ו- Texas Instuments, בשוק האפליקציות מבוססות פס-רחב, כגון שידור סרטוני וידאו לטווח קצר (Streaming), הוסיף טיילור".