מחקר שוק קובע כי שירות הכבלים VOD הוא המנצח הגדול של ההפצה דיגטלית, אך למרות האמור תחום הדיסקים עדיין קיים ובועט ובחודש פברואר 35.9 מליון בתי אב שכרו סרט ב-DVD או Blu-ray לעומת 31.2 מליון עותקים שנקנו באותה תקופה.
מחקר השוק שנעשה על ידי Centris מציין כי 32.2 מליון בתי אב הזמינו את הסרט באמצעים דיגיטלים, 18.3 מליון הזמינו דרך שירותי הזמנות סרטים, 9.7 מליון הזמינו דרך שירותי VOD ו-4.2 מליון הזמינו בהורדות. יותר מ-25 מליון בתי אב ציינו כי הם צופים בסרטים כאשר הינם מוצעים ללא תשלום.
השנה מספר בתי האב שהזמינו דרך VOD עלה ב-10 מליון, כשזו עלייה של 75% ועל פי הדוח "חלק מהדחיפה של תחום זה נבע משילוב של שירותי לווין ושירותים המבוססים על סיבים אופטים".
חברת המחקר מציינת כי לקוחות הכבלים צפו יותר בסרטים ללא תשלום (40%) מאשר לקוחות שירותי הלווין (17%). כמו כן הדוח מציין כי לקוחות שמשתמשים ב-VOD ללא תשלום משלמים על ערוץ אחד או יותר מסדרות פרמיום.