למצלמות של סוני,  Alpha a7 III ו PXW-FX9, יש את היכולת להקליט ב4k עם שבב Full Frame וממשק עדשה E בעל מבחר לא קטן של עדשות במגוון מחירים. המראה של חומרי הגלם שלהן נראה דומה כאשר צלם יודע להפיק זאת.

הצלם אוסטין בלק (Austin Black) פרסם סרטון בו הוא משווה בין המצלמות. הוא מציין שהוא חובב מצלמות של סוני ובין שאר המצלמות שלו, הוא מחזיק בשתי המצלמות הללו. בווידאו הוא מסביר מה היתרונות של PXW-FX9 לעומת  Alpha a7 III ומתייחס לסיבות בשלן רכש את המצלמות ולא עבר לחברה אחרת.
כמו כן עוסק ב:

  • מקודדים פנימיים
  • כניסות סאונד
  • כניסות וידאו ומידע
  • איכות צבע טובה יותר
  • פילטר ND משתנה
  • מקצועיות
  • החזר כספי
  • השקעה לטווח רחוק
  • זמן סוללה
  • גודל ומשקל
  • מחיר

הוא מסכם:

“לא משנה איך פורסים את זה, 11 אלף דולר זו השקעה גדולה, אם אתם שוקלים לקבל עבודות מסוג אחר יש על מה לחשוב, אם ה- Alpha a7 III נותנת מענה לעבודות, שווה להישאר איתה.

משתמשים שרוצים לקבל עבודות המשודרות ברשתות שידור או לצלם סרטים עלילתיים, לא יגיעו לשם רק בזכות המצלמה. עליכם לתאם את העבודה, למצוא את הלקוחות ולמקם את עצמכם כנכס אשר יעלה לכם רק זמן. ואת זה צריך לעשות לפני הרכישה של הציוד על מנת למשוך את העסק.

פיתוח קשרים עם בעלי מצלמות / מפעילים אחרים ובתים להשכרה אחרים. דבר עם לקוחותיך ושאל אותם באיזה ציוד הם מצלמים והשקיעו במצלמות האלה. ולסיום, פשוט שקלו לקנות FS7 משומשת – זו עדיין אחת המצלמות העיקריות הנמצאות בשימוש כיום.

בהנחה שעדיין חשקה נפשך במצלמה העדכנית ביותר והטובה ביותר, ה- FX9 לא תאכזב אותך וסביר להניח שהיא תהיה השקעה טובה כמו שה- FS7 היה בשנת 2014.

מצלמה זו אינה שדרוג ל- A7 III. ה- FX9 היא שדרוג מצטבר ל- FS7 ולאנשי המצלמות שכבר מצלמים בה.”