עיבוד צבע כבר אינו נחלתם הבלעדית של אומני הצבע. כיום יותר ויותר עורכים מבצעים תיקוני ועיבודי צבע לחומרי הגלם על מנת להפיק מהם את המרב, במיוחד שהדור החדש של המצלמות מאפשר צילום עם פרופילים שטוחים או RAW המאפשרים שליטה מקסימלית בשלב הצבע.
אלכס ג'ורדן (Alex Jordan), המייסד של אתר Learn Color Grading ואתר FilmSimplified פרסם סרטון בו הוא מסביר שבעה סגנונות שלדעתו כל מפיק חייב להכיר.
low key blue – להפחתת הרוויה, להכהות את התמונה
High Key Saturated – לצילומים צבעוניים עם הרבה אור
Muted Yellow – מראה פופולרי המפחית את הרוויה ומעלה את הערוץ הכחול בעוצמה וגמא
Bleach Bypass – הדמיה של פילם, יותר רעש, נראה עם ניגודיות גבוהה
Cross-Processing – הדמיה של פילם כאשר משלבים סוגי פילם שונים
Hot Day – הוספת ניגודית ושינוי טמפרטורה וגוון
Brown – הוספה גוון חום עם הפחתת הרוויה