רשימת ציוד הצילום של מועמדי האוסקר לשנת 2019

כריס או’פולט (Chris O’Falt), העורך והכתב של אתר indiewire, פרסם את רשימת הסרטים המועמדים לאוסקר ואת ציוד הצילום בו צילמו אותם כולל פורמט ההקלטה (הסרטים מסודרים לפי א ב של שם הסרט בלועזית)

העולם שאחרי: הכחדה

  • פורמט ומצלמות: F65 של סוני מידי פעם RED weapon 6K
  • עדשות: התחילו Primo anamorphic ולאחר מכן G-Series anamorphic

At Eternity’s Gate

  • פורמט: יחס מסך 2.35, צילום ב8k פוסט 4k
  • מצלמה: Red Helium 8K
  • עדשות: Vintage Kowa spherical

זמנים קשוחים באל רויאל

  • פורמט: 35 מ”מ פילם (קודאק 5219) יחס 1:2.39
  • מצלמה:  Panaflex XL
  • עדשות: Panavision מסדרות אנמורפיות C וE

הבלדה של באסטר סקראגס

  • פורמט: ArriRAW 3.4k Open gate
  • מצלמות: Arri Alexa Studio XT  ומצלמת  Mini
  • עדשות: Master Primes של Zeiss ו- Arri Alura 15.5-45  כולל  30-80מ”מ

ילד יפה

  • פורמט: ArriRAW 2.8k
  • מצלמה: Alexa SXT של Arri
  • עדשות אנ-אמורפיות של HAWK

הפנתר השחור

  • פורמט: ArriRAW 3.4k Open gate
  • מצלמות:Arri Alexa SXT  ומצלמת  Mini
  • עדשות: Primo primes וזום של Panavision  רב הסרט צולם ב27,30 ו-35 מ”מ

שחור על לבן

  • פורמט: קודאק 35 מ”מ פילם
  • מצלמות: Panavision XL2, Arricam LT ו- Aaton Penelope
  • עדשות: PVintage  של Panavision

רפסודה בוהמית

  • פורמט: ArriRAW, 16 ו-35 מ”מ
  • מצלמות: Arri Alexa SXT, Alexa 65 ו- 35 Arri BL
  • עדשות: סדרת DNA של Arri ו- vintage שלCooke

ילד מחוק

  • פורמט: 35 מ”מ לצילומי חוץ וArriRAW 2.8k לשאר
  • מצלמות: Arri Alexa  ו- Arri Lt
  • עדשות: Superspeed t1.3 של Zeiss

Can You Ever Forgive Me?

  • פורמט: REDcode RAW 8k
  • מצלמה: Millennium DXL של Panavision
  • עדשות: סדרת  Primo 70של Panavision

המלחמה הקרה

  • פורמט: ArriRAW 2.8k
  • מצלמה: Alexa SXT של Arri
  • עדשות: סדרת Ultra Prime של Zeiss, עדשת Optimo zooms 24-290mm ו- 19,5-90mm  ו-45-120 שלAngénieux

Colette

  • פורמט: ArriRAW
  • מצלמה: Alexa
  • עדשות: Master Prime Anamorphic

Destroyer

  • פורמט: ProRes 3.2k
  • מצלמה: Alexa Mini של Arri
  • עדשות: Panavision Primo primes

The Favourite

  • פורמט: 35 מ”מ
  • מצלמות: millennium xL2 שלPanavision  ומצלמות studio ו-LT של Arri
  • עדשות: Panavision primo spherical 14.5. – 100mm / pv 10mm/ pv 6mm

האדם הראשון

  • פורמט: S16 מ”מ (2.39:1) ו- S35mm techniscopeו-imax 70 מ”מ (1.43:1)
  • מצלמות: xtera, Penelope, A minima של Aaton , Arri 416, Arricam LT, Arri 435, Vistavision ו- IMAX MSM
  • עדשות: קנון זום, פוג’י זום, Kowa Cine פריים

First Reformed

  • פורמט: ProRes 2.8k ביחס 4:3
  • מצלמה: Alexa SXT של Arri
  • עדשות: Master Prime

The Front Runner

  • פורמט: 35 מ”מ פילם
  • מצלמה: Panavision XL2
  • עדשות: Panavision ו- Angenieux

ספר ירוק

  • פורמט: Open Gate ArriRAW 3.4K
  • מצלמה: Alexa Mini של Arri
  • עדשה: LEICA SUMMILUX-C

The Hate U Give

  • פורמט: 8k, אנמורפיק 1.3x לאיכות 7942×4320
  • מצלמה: Millennium DXL של Panavision
  • עדשות: Ultra Panavision 70 ו- Primo 70

תורשתי

  • פורמט: ProRes 4444XQ, open gate, יחס 2:1
  • מצלמה: Alexa Mini של Arri
  • עדשה: Primo  של Panavison

If Beale Street Could Talk

  • פורמט: ArriRAW 6k
  • מצלמה: Alexa 65 של Arri
  • עדשות: Prime DNA של Arri ו- 150-450 zoomשלHawk

Leave No Trace

  • פורמט: ArriRAW 3.4k
  • מצלמה: Alexa Mini של Arri
  • עדשות: סט של סדרתSummilux  של חברתLeica

מרי פופינס חוזרת

  • פורמט: ArriRAW 2.8k
  • מצלמות: Alexa XT  ו- Alexa Miniשל Arri
  • עדשות: סדרת Anamorphic G של Panavision

מרי, מלכת הסקוטים

  • פורמט: Panavision DXL WS 2.40 8k
  • מצלמה: Panavision DXL
  • עדשות: Sphero 65 ו- Primo 70עדשות פריים

הג’נטלמן והאקדח

  • פורמט: סופר 16 מ”מ (2.35:1)
  • מצלמה: 416 של Arri
  • עדשות: Cooke ועדשות קנון

On the Basis of Sex

  • פורמט: 2.8k
  • מצלמה: Arri Alexa
  • עדשות:Primos  שלPanavsion

A Private War

  • פורמט: ArriRAW 2.8k
  • מצלמה: ARRI Mini
  • פורמט: super speed שלZeiss

A Quiet Place

  • פורמט: 35 מ”מ פילם
  • מצלמה: Panavision Millennium
  • עדשות: סדרות C וT של Panavision ועדשת Spherical Zeiss SP

הרוכב

  • פורמט: ProRes 4444 3.2K
  • מצלמה: Amira של Arri
  • עדשות: Ultra Primes של Zeiss

רומא

  • פורמט: ArriRAW 6.5k
  • מצלמה: Alexa 65 של Arri
  • עדשות: פריים של Arri

סליחה על ההפרעה

  • פורמט: ProRes Open Gate 3.4K
  • מצלמה: Alexa Mini של Arri
  • עדשות: Anamorphic/i של Cooke

כוכב נולד

  • פורמט: Anamorphic 2.8K ו-ArriRAW
  • מצלמה: Alexa Mini של Arri
  • עדשות: Vintage Anamorphics של Cooke  ועדשות Anamorphics של Kowa

האחים סיסטרז

  • פורמט: ArriRAW 3.4K אנמרופי
  • מצלמה: Alexa Mini של Arri
  • עדשות: עדשות שיצרו במיוחד עבור מנהל הצילומים Benoît Debie בשנות ה-80

Vice

  • פורמט: 16 מ”מ ו35 מ”מ (קודאק Vision3 50D 5203, Vision3 250D 5207, Vision3 500T 5219 יחס מסך: 2.39:1
  • מצלמות: Arricam LT, Arriflex 235 ,  Arriflex 416ו-  Arriflex 435
  • עדשות: Zeiss , Cooke

Wildlife

  • פורמט: ArriRAW 3.4k
  • מצלמה: Alexa XT שלArri
  • עדשות: Panavison Primos

למקור הידיעה