כנראה שהצלם רפי ריברו (Raafi Rivero) צילם הכי הרבה עם מצלמת MAVO LF של החברה הסינית Kinefinity, והוא הפיק סקירה לא סטנדרטית על המצלמה. מנהל הצילומים זוכה הפרסים מתיו אולרד (Matthew Allard) פרסם באתר News Shooter ריאיון עם ריברו לגבי הניסיון שלו עם המצלמה לאחר עבודה של שמונה חודשים וניסיון עם המצלמות שונות של החברה משנת 2017.
במהלך שמונת החודשים צילם מספר פרויקטים; סרט מדע בדיוני קצר, שלוש פרסומות בסגנון דוקו וסרט דוקו באורך שעה ששודר ביוני.
חלק מהפרויקטים שצילם עם המצלמה:

החיסרון המשמעותי ביותר של המצלמה הוא הסאונד, לא ניתן לשלוט על העוצמה של הכניסות וצריך להיכנס לתוך התפריטים אם רוצים לשנות משהו בסאונד, מה שלא ניתן במצבי צילום גרילה. חיסרון נוסף הוא שערוצי הקול מחוברים כך שלא ניתן לשלוט על עוצמה של כל ערוץ בנפרד. מספר אנשי סאונד שהשתמש בהם מסרו שבסיס הזמן (TC) אינו תואם את המערכות שלהם. רוב הזמן ביצענו את העבודה עם שתי מערכות סאונד והזנה אלחוטית לכניסת XLR לגיבוי.
מערכת ההפעלה החדשה והתפריטים עברו שיפור משמעותי אבל עדיין ניתן לבצע שיפורים בתחום זה.

היתרון המשמעותי הוא מדע הצבע, למצלמה אין נטייה לצבע מסוים כמו שיש במצלמות אחרות, הצבע נראה טוב מיד כשמדלקים את המצלמה ועם לוח הצבע הקיים ניתן להגיע לצבע הרצוי עם תיקונים מינימליים.
גודלה הקטן של המצלמה הוא יתרון גדול, ניתן להפשיט את המצלמה ולצלם בה כמו עם מצלמת DSLR או לשימוש עם מייצבים ולהביא אותה למצב של צילום קולנועי עם mattebo.
גם היתרון של שימוש עם כונני SSD סטנדרטים הוא יתרון לעומת שימוש במדיה ייעודית של יצרן המצלמה.

התרשמות כללית:
“התמונה מדברת בעת עצמה, עבורי, MAVO LF מצלמת בצורה טובה מאד במגוון סוגים של צילום. האפשרות של צילום בFull Frame היא טורבו עבורי. אני חושב שהמצלמה מפיקה תמונה מצוינת במחיר טוב.”

למקור הידיעה