כבכל הכרזה גדולה, צלם הדוקו והבעלים של אתר CineD, ג’וני בהירי, מראיין את ארון רנדאווה (Aron Randhawa), מומחה לשיווק מוצרים בקנון. הפעם הם דנים בהשקה האחרונה EOS R5c. להלן השאלות ותקציר התשובות בהתאם לזמנים:

00:00 – פתיח

00:50 – מה ארון אוהב במצלמה החדשה

צילום 8k בקצב של 60 תמונות בשנייה, דגימת יתר, ואפשרות של וידאו וסטילס

02:05 – למה מצלמה זו חלק מקו המצלמות של החברה

לצלמי וידאו וסרטים

02:41 – קהל היעד

03:45 – מה הגרסאות החדשות של RAW Light (ראה ידיעה באתר AV)

05:01 – האם קיים הבדל באיכות בין RAW LT ל- RAW ST

ההבדל היחידי הוא קצב הרישום

06:09 – למה גרסת RAW HQ מוגבלת רק לסופר 35 מ”מ במצב חתוך

06:46 – מה ההבדל בין RAW במצלמות EOS R5c ל- EOS R5 ל- EOS R3

הגרסאות החדשות יכולות להפיק קבצים קטנים יותר וכך נוח יותר לערוך

11:38 – למה לא ניתן לרשום ב HEVC באיכות 8k בקצב של 50 תמונות בשנייה

בגלל בעיות מתח (על מנת להקליט 8k/60 יש צורך במטען חיצוני)

14:10 – הסבר על מצב ביטול הדחיסה באנ-מורפי

ניתן לראות את ביטול הדחיסה רק דרך העינית, LCD ויציאת HDMI

16:41 – היעדר מערכת ייצוב במצלמה

25:39 – היעדר C-log2

28:13 – הסיבה לממשק מיקרוHDMI

התאמה לאביזרים של EOS R5

30:00 – למה אין אפשרות חיבור לחצובה של המצלמה איכותי יותר

31:00 – האם מערכת המיקוד האוטומטי זהה ל EOS R5 או EOS C70?

35:00 – פרטים על עדכון של EOS C70

38:33 – האם קיימת הגדרה הטובה ביותר להפקת הוידאו באיכות הגבוהה ביותר?

40:13 – זמן אספקה

המטרה: מרץ