קרט, יבואנית בלעדית של מותגי Canon ו- PENTAX מעלה היום (13.7.04) לאוויר שלב ראשון בקמפיין פרסומי חדש. הקמפיין, יתמוך באסטרטגיה החדשה שלה, לפיה תעניק קרט 3 שנות אחריות לכל מצלמות הווידיאו והסטילס, תחת הכותרת "זו אחריות גדולה להיות הכי טובים". משך הקמפיין כשבועיים, ע"ג שילוט חוצות (מרקעים).


בשלב השני תעלה לאוויר קרט קמפיין נוסף, הפעם במדיית האינטרנט (YNET, MSN, WALLA,, גלובס Bizportal, START, TheMarker). גם הפעם, יתמוך הקמפיין בסטנדרט האחריות ל-3 שנים, תחת אותה הכותרת ויימשך כחודש ימים.


בשלב השלישי יועלה קמפיין המשך על גבי אוטובוסים של החברות אגד וקווים (כנען).


באמצעות קמפיין משולב זה, שימשך לאורך כשלושה חודשים, מתכוונת קרט ישראל לחשוף את דגמיהם המובילים של המותגים הבינ"ל ולהציג את סטנדרט האחריות החדש שהיא מובילה.


מהחברה לא נמסר היקפו המדויק של הקמפיין אולם הוא מוערך במאות אלפי ש"ח.