מצלמת פנסוניק Lumix S9 נחשבת לאחת המצלמות הקומפקטיות ביותר בעולם, מקבלת עדכון קושחה חדש. בגרסה 1.1 החברה הוסיפה כמה שדרוגים משמעותיים, מה שהופך אותה למצלמת Full Frame זולה ביותר בעלת יכולות גבוהות אפילו יותר. מאפשרת הקלטה ללא הגבלת זמן, יצירת סמני מסגרת חדשים הניתנים להתאמה על ידי המשתמש, שני מצבי מעקב חדשים ותמיכה משופרת באפליקציות לנייד. יכולות חדשות אלו משפרות את הפוטנציאל המקצועי של המצלמה.

למצלמה מגבלת צילום של 10 דקות באיכות 6k ו15 דקות באיכות 4k. בעדכון זה פנסוניק מאפשרת לבטל את הגבלת התוכנה ולהפעיל ולכבות אותה. כמו בכל עדכוני הקושחה, Ver 1.1 לא יכול לטפל בבעיות חומרה, אז זה לא פותר כמובן את בעיית החימום של חיישן בעת צילום באיכות גבוהה עם קצבי סיביות גבוהים בגוף הדוק וזעיר. התחממות יתר עשויה עדיין לעצור את הצילום, אבל כעת הוא ניתן לבחירת המשתמש ולא שרירותי.

בנוסף לאפשרות שהמשתמש כעת יכול להגדיר מסגרות על מנת לאפשר צילומים להפצה לא ביחסי מסך של 16:9, המצלמה זוכה גם לשני מצבי מעקב נוספים למטוסים ולרכבות. המצבים הנוכחיים – אדם, בעל חיים, מכונית ואופנוע משופרים. כמו כן, בקרת האפליקציה תאפשר כעת העברת תמונה שנבחרה במצלמה. שלט רחוק עם תריס זמין גם כן, כמו גם הפעלה/עצירה של שיא. צילום מרחוק, כולל תצוגה חיה מרחוק, זמין גם כן.

לפרטים נוספים והורדה