המפיק ומנהל הצילומים פיליפ בלום (Philip Bloom) פרסם וידאו על לונדון בימי הקורנה.

כולנו עוברים תקופה מאוד מפחידה, משהו שרובנו מעולם לא חווינו. אני לא מתכוון לחוות את דעתי על המצב ואם הממשלה שלי או ממשלות אחרות עושות את הדבר הנכון. אני לא מתכוון להיכנס להשפעה הכספית שתשפיע על כולנו, רובנו כבר יודעים זאת. כקולנוען דוקומנטרי, אני מרגיש שעליי לנסות ולתעד את מה שאני יכול מלונדון, ביתי, במהלך השבועות / החודשים הבאים. באופן טבעי הדבר יתאפשר רק אם לא יוטל עלינו כיבוי מאולץ וכמובן כל עוד אני לא חולה.

הדרך שבה אני מתעד תהיה באמצעות תמונות, ולא קולות. הסרטון הראשון שלי הוא של ריצ’מונד, החלק של לונדון בו אני גר. רציתי להציג את מצב הרוח ואת האווירה במהלך תקופה זו. כל כמה ימים אצא לא רק לריצ’מונד, אלא לחלקים אחרים של לונדון לעשות את אותו הדבר. הדברים ישתנו כאן במהלך השבועות הקרובים, דברים משתנים במהירות מיום ליום אחרי הכל. אני יודע שאינספור אנשים מצלמים את העיר, אבל אני צריך לעשות את זה בשביל עצמי.

אני לוקח אחריות על עצמי על והסביבה ונשמע להוראות. כפי שתראו שהסרטון הזה צולם כולו עם עדשות ארוכות, ה- 70-200mm F2.8 IS L III של קנון ועדשת  105mm F1.4 ART של סיגמא. אני אקפיד על כל אמצעי הזהירות הנחוצים. אין לי שום חשק לתפוס את הנגיף. אני אפילו לא יכול ללכת לראות את ההורים שלי וזה ממש קשה לי כיוון שאני רוצה להיות שם בשבילם. אני תקוע בבית לבד, רק עם החתולים שלי.

עריכה ראשונה זו צולמה 3 ימים (19/3/20) לאחר שראש הממשלה ביקש מאיתנו להימנע מפאבים, מסעדות, ברים ולהתרחקות חברתית. אנשים הקשיבו? לרוב כן, אבל לא כולם ולא מספיק באמת. ריצ’מונד בהחלט לא הייתה עיר רפאים אמש. אולם היום (20/3/20) הוא הורה להם לסגור מחצות הלילה, כך שזו תהיה תמונה אחרת לגמרי מחר.

צילמתי את הסרטון הזה עם MAVO LF של Kinefinity  ב 6k בקצב של 50 תמונות בשנייה מה שמאפשר לעבור למהירות רגילה במידת הצורך, אם כי לאורך כל הצילום, פרט לפעם אחת, המשכתי בהילוך איטי. מצלמות Kinefinity מקליטות תמיד אודיו, לא משנה איך ומה מצלמים. אם מצלמים במהירות גבוהה יותר, המצלמה שומרת את השמע כקובצי WAV שמאל וימין. כל האודיו כאן הוא בפועל מה שהוקלט בצילום. המיקרופון שהשתמשתי בו היה ה- RØDE Video Mic NTG. הקדם מגבר ב- MAVO בסדר, אבל הדבר הנפלא במיקרופון זה הוא שאפשר לשלוח אות חזק כך שניתן להגדיר במצלמה אות נמוך ואז לקבל לסאונד נקי וטוב.

התמונה מתוך המצלמה הזו פשוט מעולה. למרות שהייתה לי בעיה קטנה עם המיקוד הידני, היות שלאחרונה צילמתי רבות עם מצלמת PXW-FX9 של סוני, אבל יצא בסדר! יש לי מסך 7 אינץ’ Kinemon של Kinefinity החדש שהוא יפה ומואר ומציג תוצאה טובה גם בחשיפות יתר. עדשות Canon EF נוטות להיות קלות יותר למיקוד באופן ידני מאשר המקבילה של סוני שכן הן מכניות ולא רק אלקטרוניות.

הצילומים בוצעו ברמת רגישות גבוהה, 12,800 ISO, במיוחד כאשר השתמשתי בעדשת 70-200 f2.8 בצילומי הערב. הצילומים בסוף ליד הנהר צולמו ברגישות של 25,600 ISO. במצב הזה הייתי בתת חשיפה בגלל שהיה ממש חשוך שם.

במצב של חשיפה עם רגישות גבוהה התוצאה נקייה להפליא.

הוידאו עבר עיבוד צבע עם תוכנת Nitrate של FilmConvert בשימוש של פרופיל הצבע של מצלמות ALEXA של ARRI.