סקירה של C-200

הבמאי ואמן הצבע, צ'רלס היין (Charles Haine), פרסם סקירה על ה-C-200 של קנון באתר  No Film School . הוא כותב: בסתיו האחרון חברת קנון השיקה את C200, מה שריגש מפיקים רבים. המצלמה החדשה כוללת  מספר יכולות שאנחנו קיווינו שיגיעו שתחום של מצלמות קולנוע במחיר סביר כולל צילום RAW, צילום 4k ובמיוחד שיפור במיקוד האוטומטי.

סדרת מצלמות הקולנוע מאד פופולרית אצל מפיקי דוקו ולכן באתר החליטו לחלק את הסקירה לשניים. החלק הראשון מתמקד בצדדים הטכניים של המצלמה ובאיכות התמונה והחלק השני יהיה מבחן שטח של ליז נורד (Liz Nord) שתצלם סרט דוקו קצר.

הסקירה הראשונה כוללת:

  • שיפור לעומת C100
  • הקשר לסדרת הקולנוע
  • צילום בRAW
  • ההבדל בין RAW ל-264
  • ביצועים בתנאי תאורה קשים
  • חסרונות

מסקנות

לצלמי דוקו עסוקים, או לצלמים ומפיקים שעובדים בתקציבים נמוכים לפרסומות – מצלמה זו צריכה להיות ברשימה ושווה השכרה.
לצלמי אקשן שיש להם דעות חזקות על MOVI נגד Ronin וצורך למצוא כל הזמן דרכים חדשות לשלב את המצלמה במקומות חדשים, הC-200 תמוקם במקום נמוך יותר, אבל שווה לבחון אותה.

בשורה התחתונה,

  • צילום ב-RAW מפיק צבעים יותר טובים אבל גם h.264 מפיק תוצאה טובה.
  • שיפור משמעותי מC100
  • צילום בתנאי תאורה קשים התוצאה טובה
  • אין צורך בעינית

למקור המאמר