חברת סוני השיקה בשבוע שעבר את מצלמת FX3, מצלמת קולנוע בגוף של מצלמת Alpha a7S III. העורך והמפיק ג’רלד אונדון (Gerald Undone) פרסם סקירה של המצלמה.

0:00 – פתיח

0:33 – אותה מצלמה כמו Alpha a7S III

1:10 – יכולת ואיכות הבנייה

1:52 – מאוורר וחימום יתר

2:49 – הבדלים בתפריט

3:33 – איזון לבן וצבע

4:38 – עיצוב וארגונומיה

5:18 – סאונד וידית עליונה

7:00 – שדרוג ל24 סיביות

7:24 – תחום דינמי

8:20 – מחשבות אחרונות ושווי

9:36 – שיחץ וידאו עם הצלם והעורך, פיטר לינדגרן (Peter Lindgren) ,שהשתמש במצלמה כשבוע

בסך הכל הוא אוהב את המצלמה, וזה ברור כי הוא משווה אותה ליצירת המופת האלקטרונית, Alpha a7S III, אותה מצלמה רק ממוקדת לווידאו. אהב את צורת הגוף הפונקציונלי, הידית העליונה, הדלתות לממשקים והמרקם של הגוף. הוא הלין על כך שהחברה לא הוספה כלים חדשים בתחום הוידאו, ללא אפשרות של צילום 4k DCI ו24 תמונות בשנייה אמיתי ואפשרות שליטה על זווית הצמצם. הוא תוהה מדוע המצלמה הזו יקרה ממצלמת Alpha a7S III ב-400 דולר, על אף כל זאת וחרף היעדר העינית.

אך לדבריו, בסופו של דבר, מי שמעוניין ברכיב הסאונד ירכוש המצלמה, למשתמשים שרוכשים את Alpha a7S III עם הרכיב XLR-K3M ולא משתמשים בעינית, FX3 תחסוך מאות דולרים.

אולי זוהי מצלמה שמיועדת למשתמשים שרוצים להתחיל עם סדרת מצלמות הקולנוע של סוני  רק אין להם כעת תקציב. אבל הוא לא חושב שזו מצלמה שניתן לקרוא לה חלק מסדרת הקולנוע. היא מצלמה טובה, אבל אין כאן שום דבר מרגש.