העורך והמפיק, ג’רלד אונדון (Gerald Undone), פרסם סקירה מקיפה בה הוא משווה מבחינת הנתונים בין שתי המצלמות, PXW-FX9 ו- Alpha a7S III של סוני. הסקירה מבוססת על דגם אב-טיפוס שניתן לו למספר שבועות לצורך הסקירה.

00:00 – פתיח
00:37 – דמיון ל A7s III
01:32 – סאונד
03:26 – גודל, מבנה ומייצבים
03:46 – בקרים וגריפ
04:10 – מסך LCD, עינית מוניטור
04:47 – שליטה בנגיעה
05:24 – מיקוד אוטומטי
06:26 – מגבלות המיקוד האוטומטי
07:11 – מתח וסוללה
07:26 – מדיה ואחסון
09:12 – התייחסות ל-RAW
09:33 – SDI ו-HDMI
10:04 – השוואה בין Cine EI להגדרות אישית
11:19 – רגישות כפולה
12:34 – הפחתת רעשים
14:29 – ביצועים בתנאי תאורה קשים
14:57 – איזון לבן
15:42 – צבע
16:47 – חשיפת יתר
17:46 – חומרי גלם של ג’יימס מתיוס
21:45 – S-Cinetone
22:39 – פילטר ND משתנה
23:11 – ייצוב
23:35 – אגרונומיה ותפריטים
24:30 – מחשבות מפיליפ בלום
26:28 – למי מיועדת המצלמה?
27:09 – מאוורר, קירור ואיטום למזג האוויר
27:28 – מחשבות אחרונות

“למי שלא צריך את היכולות המקצועיות אין סיבה לרכוש את PXW-FX6 לעומת Alpha a7S III, את נושא הצבע והפחתת הרעשים ניתן לפתור בקלות ולמרות שאין את הפילטר ND המשתנה, עדיין ניתן לבצע את העבודה.

מעבר לכך אני מוצא שיותר קל לתפעל את Alpha a7S III ואפילו שהתוצאה מאד דומה, אני מעדיף את התוצאה של A7s III ברוב המקרים. מבחינתי, מצלמת Alpha a7S III היא המצלמה האולטימטיבית לצרכיי,

אבל אני שמח שיש את היכולות הללו בגוף של מצלמת וידאו עם שבב Full Frame במחיר שאין לי תלונות עליו, מה שהופך את המצלמה הזו למצלמה אידאלית עבור אנשים רבים.”