חברת Insta360 השיקה בסוף השנה את הדור השני של מצלמת Insta360 GO ה-Insta360 GO X2 – מצלמה זעירה המצלמת באיכות 5.7k. המפיק ומנהל הצילומים, פיליפ בלום (Philip Bloom), פרסם סקירה על המצלמה.

הסקירה של המצלמה (כ-33 דקות) צולמה לאחר שימוש במצלמה במשך חודשיים ויכולה לשמש גם כמדריך תפעול של המצלמה.

הוא מציין שזו הפעם הראשונה הוא מפיק סקירה מספר פעמים, ולמרות שזו מצלמה ביתית הגודל של המצלמה פותח אפשריות רבות גם לצלמים מקצועיים. בנוסף לבדיקת האיכות הוא בוחן כמה המצלמה יכולה להיות שימושית לאנשי מקצוע.

בסרטון הוא סוקר את היתרונות ואת החסרונות כמו מקום מועט לשמירה של קטעי הוידאו, אפשרות העברה מהירה של חומרי גלם ועוד.

"איכות התמונה נראית בסדר כאשר צופים בטלפון, אבל ברגע שבוחנים את התמונה על מסך גדול רואים את החסרונות מיד מסיבות שונות כמו דחיסת היתר, התמונה חדה מדי וכן מערכת הפחתת הרעשים מיושמת בצורה משמעותית מה שיוצר אפקטים ויזואליים מכוערים."

הוא מסכם: "למרות שהמצלמה הזו מאד פשוטה, ביליתי איתה הרבה זמן, לא הייתי נכנס כל כך לפרטים אם לא הייתי חושב שיש לה פוטנציאל גדול". הבעיות שציינתי מקבלות מענה בגרסה השלישית, אבל זה לא הופך את המצלמה ללא שמישה, רחוק מכך. למרות שאין היא מפיקה תמונה ברמה לה הייתה מצפה, התוצאה הרבה יותר טובה מהגרסה הראשונה. אני סמוך ובטוח שאשתמש בה גם בסקירות עתידיות ובצילומי מאחורי הקלעים כי היא כל כך נוחה לשימוש.