חברת סוני לקחו את מדע הצבע של מצלמת הדגל של החברה, Venice, ושילבו אותו במגוון מצלמות נוספות, ביניהן: PXW-FX9, PXW-FX6, FX3 ואפילו לאחרונה בשדרוג למצלמת Alpha a7S III שיתמוך בפורמט זה.

המפיק והצלם, ג’יימס מתיוס (James Matthews), פרסם סרטון בו הוא בוחן האם ניתן לקחת חומר גלם שצולם ב- Slog3 ולתת לו מראה של צילום  S Cinetone. על מנת לבחון זאת הוא משתמש במשוונים, עקומות ובעיניים.

0:00 – פתיח
0:49 – התאמה של הצבע בין Slog3 ל- S Cinetone
7:23 – תיקון חשיפת יתר ב S Cinetone

“בסך הכל אני אוהב את פרופיל S cinetone, לדעתי זה יעבור לרוב ההפקות בסביבות מבוקרות. כשמצלמים בסביבות בלתי נשלטות כמו צילומי חוץ וכדומה, עדיף להשתמש ב- S log 3 כדי להפיק את מרב הגמישות בפוסט בשחזור של חשיפות היתר ולנצל את הטווח הדינמי.”