Olympus השיקה מסע פרסום חדש בשם"תראה מה אתה יכול לעשות". ההשקה של מסע הפרסום מבוסס על פרסומת טלוויזיה שצולמה כולה באמצעות מצלמת SLR החדשה של החברה E-PL1. המצלמה היא גם הכוכב של מסע הפרסום.
הרעיון מאחורי מסע הפרסום הוא להראות לרוכשים מה ניתן לבצע עם מצלמות מסדרת PEN
"לראות זה להאמין ובמסע הפרסום הנוכחי החברה מציגה את היכולת של שבב החברה. הפרסומת מיועדת להיות מוקרנת ברשתות הגדולות בארה"ב, ביניהן: CBS, Bravo, ערוץ הקומדיות, דיסקברי, דיסקברי HD, E!, ערוץ ההסטוריה ועוד.