בנוסף, שני המותגים נחלו הצלחה בכלל שוק המסכים האירופי. ברבעון השלישי של 2015 הגיעו פיליפס ו-AOC לנתח שוק של 15% – שמשקף צמיחה של 26% בנתח השוק שלהן.


תומאס שאדה, סגן נשיא AOC ו-MMD אירופה: “עם שני המותגים, AOC ופיליפס, אנו ממשיכים להתמקד בחדשנות ובצורכי הלקוחות. אנו מומחים לתחום המסכים, מובילים מגמות חדשות וניצבים תמיד בחזית כשקטגוריות ופתרונות חדשים דוחפים את השוק קדימה. לדוגמה, מסך 40 אינץ’ 4K הפגין את ה-DNA הייחודי שלנו כמו גם מסכים גדולים אחרים עם רזולוציות QHD ו-4K, ארגונומיה ופתרונות נוחים אחרים שהציגו את גישתנו החדשנית. התוצאה הסופית היא נתח שוק שמעורר אצלנו גאווה ומעיד כי בחרנו באסטרטגיה הנכונה.”


בישראל: מקום 1 – נתח שוק של 24% 


עמרי לוין, נציג MMD בישראל, מציין כי גם בישראל רשמו שני המותגים התפתחות מוצלחת. פיליפס ו-AOC צמחו ביחד בשיעור של כמעט 9% ברבעון השלישי של 2015. ביחד הן מחזיקות את המקום ה-1 בשוק הישראלי עם נתח שוק של 24%. תרומה משמעותית להצלחה זו תרמו המסכים הגדולים (23 אינץ’ ומעלה), קטגוריה שצמחה בשיעור של 80% בסך הכול. הצמיחה של פיליפס ו-AOC בקטגוריה זו הגיעה לשיעור של 210%, צמיחה מהירה בהרבה מסך הצמיחה של הקטגוריה.      


לוין הוסיף כי שוק מסכי המחשב צמח ב-2015 בכ-21% לעומת 2014, ושמגמת המסכים הגדולים צפויה להימשך בשנת 2016. המותגים פיליפס ו-AOC מובילים את השוק והם גדלו בכ-40% בהשוואה לשנת 2014.


גם מזרח אירופה הייתה מנוע צמיחה חשוב של שני המותגים ברבעון השלישי. באזור זה הציגו שני המותגים צמיחה משמעותית מנתח שוק של 18% לקרוב ל-27%. פיליפס צמחה בשיעור של 50% והגיעה לנתח שוק של קרוב ל-16%, שממקם אותה כמספר 1 בשוק. בנוסף, AOC צמחה ביותר מ-40% ברבעון האחרן והמותג התייצב במקום מס’ 3 בשוק המסכים המזרח-אירופי.