מסך OLED שקוף של LG

חברתLG  הציגה מגוון פתרונות תצוגת ה-OLED שלה ב-Gitex2018, שכללו את מסך ה-Transparent OLED השקוף החדשני, מסך ה- Open Frame OLED, מסך ה-OLED Video Wall ומגוון מוצרים נוספים

כחלק מהחשיפה, LG תציג את מסך הדיגיטלי ה- OLED ה-55 אינץ' השקוף, המוצר החדשני בעל מסגרת בעיצוב חיתוך דק ועדין המייצר צורת מסך יוצאת דופן. עם עיצוב זכוכית חלקה ואיכות תמונה גבוהה, המסך מרשים במיוחד בסביבה קמעונאית ובגלריות אמנות שונות שבהם ניתן להציב מוצרים מאחורי וידאו או אפקטים מיוחדים המוצגים על מסך ה-OLED שקוף.

גולת הכותרת של LG בתערוכת ה-GITEX הוא קיר וידאו mm 0.88 עם עיצוב ייחודי וחסר גבולות, המאפשר חוויית צפייה חלקה ומרשימה. יחד עם מסכי ה- Open Frame OLED בעלי העיצוב הגמיש והמותאם לכל חלל, ניתן יהיה לספק יעילות שיווקית ופרסומית, לעצב חללים מחדש כציון דרך יוקרתי עם צבעים מדויקים וצורה חדשנית.

דוחות אחרונים הציגו כי שוק המסכים הדיגיטליים צפוי להגיע 31.62 מיליארד דולר עד שנת 2023 לפי CAGR (שיעור צמיחה שנתי מורכב) בשיעור של 7.28%.

בהתייחסות לצמיחת השוק, אמר קווין צ'ה, נשיא LG Electronics מזרח התיכון ואפריקה: "שוק המסכים הדיגיטליים הולך וגדל בשל הדרישות המתפתחות, כדוגמא אימוץ מוצרי חומרה ותוכנה של מסכים דיגיטליים מהדור הבא בשוק קמעונאות, בשוק הציבורי , בשוק התחבורה, וגם בשוק התיירות בזכות ההתפתחויות הטכנולוגיות במסכי התצוגה".

ככל ששוק התיירות ממשיך לגדול, כך גם הצורך לשפר את חווית הנוסעים ואת חווית נותני השירותים בשדות התעופה. מסכי LG הייחודיים 86” and 88” Ultra Stretch Displays מספקים תצוגה ברורה וזוויות צפייה רבות להצגת מידע כגון מידע על נחיתות והמראות וכתוצאה מספקים המסכים חוויה ויזואלית יוצאת דופן עבור כלל משתמשי שדות התעופה המודרניים.

הלוח הדיגיטלי והאינטראקטיבי (IDB) של LG יוכל לשנות את עולם הפגישות העסקיות באמצעות כלי מגע וכתיבה אינטואיטיביים, המאפשרים למשתמשים להציג את רעיונותיהם על המסך באופן חופשי, תוך העצמת התקשורת בין משתתפי הפגישה בעזרת חיבור מרהיב וחדות ובהירות הכתוב על פני המסך.

בנוסף, הציגה  LG את 88” Ultra Stretch video conference solution , שפותח בשיתוף עם סיסקו המובילים בתעשייה, כדי להקל על שיחות ועידה עם איכות תצוגה חדה וברורה.

הודעה לעיתונות באנגלית