חברת המחקר TrendWatch, המתמחה בשווקי השידור והגרפיקה אמרה, כי 56% מחברות ההפקה רואות ביכולות ההפקה שלהן כמקור לעסקים חדשים.
חברות ההפקה בארצות הברית מנסות לעשות יותר עם פחות כמו שאר השוק וזאת על מנת להישאר בתחרות. חברות אלו היו צריכות להעסיק את האנשים הטובים ביותר שהן יכולות להרשות לעצמן ולרכוש את כלי היצור האחרונים על מנת לעמוד בלוחות זמנים לחוצים ותקציבים שונים. 37% מהחברות רואות הזדמנויות עסקיות חדשות בתהליך הפוסט שלהן ו-27% רואות בDVD- כהזדמנות עסקית חדשה.