ממחקר שוק חדש של חברת IDC בתחום צילום הסטילס הדיגיטאלי עולה, כי "צילום במצלמת סטילס דיגיטאלית" מהווה השיטה המועדפת לצלם ולצפות ברגעים מיוחדים וחשובים בחיינו.


לדברי המחקר, שנערך בארה"ב, 28% אמרו כי בכוונתם לרכוש מצלמה דיגיטאלית ב-12 החודשים הקרובים.


"השוק מאד תחרותי, ולכן יצרנים ומשווקים חייבים לפתח את המוצרים, ליצור שתופי פעולה, שירותים שונים, שיטות שיווק ומחיר אגרסיבי" אומר Ron Glaz, מנהל מוצרים בקבוצת התמונה הדיגיטאלית בIDC.


מסקנות עיקריות:


רוכשים פוטנציאליים מאד רגישים ומודעים למחירים ולמגמות ואופנה ואוהבים טכנולוגיה וגאג"טס.


הלקוחות ירכשו מצלמות דיגיטאליות בגלל שהם יודעים שניתן לצפות בתמונות בטלוויזיה או להדפיסן על מדפסת PC באיכות נמוכה יותר מצילום רגיל, או להדפיס את התמונות בצורה רגילה אצל חנות פיתוח.


הגל הראשון רכש את המצלמות בגלל נתונים המצלמות. ואילו הגל השני הוא שילוב של מחיר עם נתונים.


על פי נתוני המחקר עולה שכנראה בעלי מצלמות דיגיטאליות מצלמים יותר תמונות בחודש מבעלי מצלמות פילם.


כמו כן עולה מהמחקר קונים של מצלמות דיגיטאליות פעילים יותר בתחום הצילום ומתכננן להם אירוע העתיד כגון חתונה, הולדת ילד ועוד


במחקר נשאלו 1,000 איש שהשתמשו במצלמות סטילס דיגיטאליות או פילם והם מעל גיל 18 ב-50 אתרים שונים,