הסדרה Candy מגוללת את סיפורה של קנדי מונטגומרי, עקרת בית ואמא משנות ה-80 שעשתה הכל נכון – אבל כשלחץ הקונפורמיות נבנה בתוכה, מעשיה זועקים רק למעט חופש, עד שמישהו אומר לה לשתוק ומביא לתוצאות קטלניות.

הבמאי בן קונסולי (Ben Consoli) הבעלים של אתר Go Creative Show, משוחח עם מנהל הצילומים סימון דניס (Simon Dennis) על בחירתו במצלמת Venice של סוני ובעדשות שהותאמו במיוחד ליצירת מראה בהשראת הצלם ויליאם אגלסטון (William Eggleston). כמו כן, הם דנים ביחס המסך 1:66, באתגרים בעבודה עם ילדים ובאופן בו ניתן לתת הרגשה של צילום עם מספר מצלמות בעת צילום בזווית אחת.

00:00 – מבוא
03:35 – ייצוג העלילה באמצעות צבע ורוויה
09:15 – להיות מושפע מדינמיט נפוליאו
13:18 – שחזור שנות ה-80 באמצעות קולנוע
17:14 – צילום בשעות אור מוגבלות
20:10 – מדוע יחס רוחב-גובה של 1:66 חשוב
24:09 – הגישה של סימון לקליעה רחבה
30:31 – יצירת מראה “ויניל” עם מצלמת סוני ועדשות מותאמות אישית של Panavision
36:25 – גישת התאורה בסרט
40:32 – עבודה עם השחקן ג’סטין טימברלייק
50:02 – פירוק הסצנות באולם בית המשפט