סמוך על סול היא סדרת דרמה אמריקאית שנוצרה על ידי וינס גיליגאן ופיטר גולד המהווה ספין אוף לסדרה “שובר שורות” המוערכת. במאי הפרסומות בן קונסולי (Ben Concoli) מאתר  Go Creative Show מראיין את מנהל הצילומים של הסדרה, מרשל אדמס (Marshall Adams), שמשתף כיצד הגישה הוויזואלית של הסדרה התפתחה במהלך שש העונות שלה. בנוסף, הם משוחחים על כמה מהרגעים הגדולים של העונות האחרונות

ודנים בשימוש בשחקנים כוריאוגרפיים בסצנת הפתיחה של עונה 6, מדוע “צילום מאקרו נמלה” היה כל כך מאתגר, צילום נופי המדבר היפים, כיצד הצוות מושפע מצילומים במדבר ועוד.

00:00 – פתיח
02:07 – ההשפעה הרגשית של צילום סוף תוכנית
04:30 – הרקדנים בפתיחת העונה השישית
08:16 – איך להכין ולצלם צילום רציף אחד
13:52 – אימוץ טכנולוגיית סרטים חדשות
17:28 – שימוש יצירתי בערכות צילום קטנות
21:02 – מדוע Alexa Mini LF היא הבחירה הטובה ביותר
24:22 – מורכבות של צילום נמלה
29:34 – אבולוציה חזותית של סמוך על סול
35:33 – לכידת נופי המדבר הסוחפים עוצרי הנשימה
40:39 – תקשורת חזותית של מסעו של שאול
43:36 – איך סמוך על סול עושה כבוד לתעשיית הקולנוע
47:07 – השפעת המדבר על הפקת הסדרה

הסדרה צולמה במגוון מצלמות:

Alexa LF, Alexa Mini LF, Alexa 65, של ARRI מצלמות מסדרת VariCam ו- DMC-GH4 (מעט צילומים) של פנסוניק ומצלמות RED מהדגמים Weapon ו-Dragon X עדשות מסדרת Optimo של Angénieux.