מאחורי הקלעים של הסרט פשע דרמה החדש של האחים רוסו, Cherry, המאגד שישה סרטים בסרט אחד. לכל פרק סגנון ייחודי משלו, ערכת עדשות וטכניקת תאורה. ניוטון תומס סיגל (Newton Thomas Sigel) מסביר בסרטון כיצד צילם את ששת המראות השונים ויצר מראה ייחודי לסרט המדהים הזה מבחינה ויזואלית.

בסרטון הוא מתראיין אצל במאי הפרסומות, בן קונולי (Ben Concoli) מאתר Go Creative Show. הם דנים ביצירת תחושת הרומנטיקה עם עדשות אנמורפיות וינטג’, תוך שימוש בעדשות רחבות, כך שדמותו של טום הולנד חשה כלואה, מראה התמכרות לסמים באמצעות עדשות, משמרות הטיה באמצעות מתקן מצלמה תלת-ממדי אינפרא אדום מיוחד ועוד.

00:00 – פתיח
00:56 – יצירת מראה ייחודי לכל פרק
05:56 – שימוש בעדשות וינטג’ לצילום רומנטי
13:42 – שימוש בעדשות רחבות לבסיס של האימון הצבאי
17:40 – באיזו זווית רחבה השחקן מרגיש כלוא
23:02 – צילום פרק המלחמה ביחס מסך רחב
27:49 – הארה של צילומי החוץ במדבר
31:24 – עדשת עם הטיה (Tilt shift) וקומפוזיציה של התמכרות לסמים
37:06 – Dope Life – צילום הופעה ויזואלית
50:24 – צילום עם דולי
54:12 – כיצד מצלמת אינפרא אדום שולבה במתקון תלת ממדי
01:01:19 – עבודה עם האחים רוסו
01:05:43 – שמירה על רציפות בין המראות השונים

ציוד הצילום: מצלמת RED מדגם Ranger Monstro (פרק אחד) הקלטה REDcode RAW (8k) ומצלמת Venice של סוני עם המקליט AXS-R7 מאסטר ב-4k