הסרט קרואלה שיצא לאקרנים החודש הוא פנטזיית פשע של אולפני דיסני המגולל את סיפורה של הגיבורה המרשעת של הסרט הקלאסי “101 כלבים דלמטיים”, קרואלה דה ויל. הסרט משלב הרבה צילומים ללא חצובה, בשילוב של אנרגיה גבוהה עם תנועת מצלמה מסורתית אלגנטית.

במאי הפרסומות, בן קונולי (Ben Concoli) מאתר Go Creative Show המיועד לאנשי מקצוע בתחום הקולנוע, וידאו, מוזיקה וטלוויזיה, מארח את מנהל הצילומים, ניקול קרקטסניס (Nicolas Karakatsanis). בראיון הם דנים על העבודה עם אמה סטון ואמה תומפסון, על הצילומים בפילם ובדיגיטל, על ההכנות של התאורה לפני בניית הסטים, ערכות הצילום ועוד.

0:00:00 – פתיח
0:01:02 – לקחים שנלמדו מהצילום של הסרט אני, טוניה
0:03:54 – תאורה בעוצמות גבוהות
0:15:04 – תאורה מוקדמת לפני בניית הסט
0:20:30 – הצורך בבניית הסט של Baroness workshop פעמיים
0:24:29 – הסבר על הצילום של הקונצרט של קרואלה
0:31:42 – הבדלי הצילום בין קרואלה לברונית
0:36:16 – ההבדל בין צילום בפילם לדיגיטל
0:52:28 – מדוע שונו העדשות עם הפילטרים
0:57:43 – מדוע לא להסתמך על ?VFX
1:01:19 – לא להיות בהשראה של 101 כלבים דלמטיים
1:02:29 – שיתוף פעולה עם מחלקת עיצוב תלבושות
1:04:52 – עבודה עם אמה סטון ואמה תומפסון

הסרט צולם במצלמות Alexa 65 ו- Alexa Mini של Arri עדשות של Leitz, הסרט צולם ב-ArriRAW באיכות 3.4k ו-6.5k ומשלב טכנולוגיית Dolby Vision.